שלב הבטא של באטלפילד 4 יחל ב-1 לאוקטובר

Battlefield 4 Beta October 1

על פי Origin, תוכלו להתנסות בבטא של באטלפילד 4 בתחילת אוקטובר. נחשף גם מוד חדש בשם Defuse

חודש לפני השקת המשחק Battlefield 4, שלב הבטא ייכנס לתוקף, ואלה מביניכם שהזמינו את המשחק בהזמנה מוקדמת או שיש לכם את הפרימיום של BF3, או שחזרתם שיכורים ממסיבה פרועה והזמנתם את המהדורה המיוחדת של המשחק Medal of Honor: War Fighter, תוכלו סוף סוף להיכנס לאקשן של הכותר הבא בסדרת באטלפילד. למרות שעדיין אין אישור סופי מ DICE , אין לה גם יותר מדי זמן למרוח.

טעינת הקבצים תתבצע החל מה-27 לספטמבר, כך שתוכלו לחסוך זמן, וגם לחץ על השרתים ביום שהבטא תיפתח. משתמשים אמריקאים, יוכלו להכנס לבטא יום קודם.

Battlefield 4 Beta ORIGIN

כל סרטוני המולטיפלייר הרבים שראינו עד כה בתערוכות המשחקים ובערוצי היוטיוב המובחרים, היו לקוחים משלב האלפא של המשחק, וזה לא היה כזה מזמן. עכשיו תגיע הבטא, חודש לפני ההשקה, מעט מדי זמן בשביל בטא רצינית ובמיוחד למשחק כמו באטלפילד.

מודים חדשים

DICE שחררה בתום תערוכת גיימסקום, פרטים על חבילת הפרימיום של באטלפילד 4 וחשפה מוד חדש בשם Obliteration והיום נחשף מוד חדש אחר בשם Defuse (נטרול) שעל פי החברה, לשחקנים לא יהיה שום ריספאון בסיבוב ומדובר במצב של קרבות חי"ר בלבד (ללא כלי רכב) חזקים יותר ומהירים יותר. מידע נוסף היא תספק בהמשך. Gun-Game הארד קור? 

באטלפילד 4 ישוחרר בישראל ב-1 לנובמבר למחשב האישי, ולקונסולות PS3, X360. המשחק ישוחרר גם לקונסולות של הדור הבא במהלך נובמבר.

מקור: mp1st

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות