Volume: משחק התגנבות טקטי חדש מבית היוצר של מפתח Thomas Was Alone

לאחר המון ציוצים של Mike Bithell בחשבון הטוויטר שלו על פרוייקט חדש שהוא עובד עליו בשם הקוד Project2 סוף סוף הוכרז.

יוצר אחד משחקי האינדי הכי מבריקים שנראו – Thomas Was Alone, חשף סוף סוף את המשחק החדש שלו – Volume, המשחק יציג התגנבות ואקשן אבל בצורה שונה ממש שמוכר לנו, בהשראת Metal Gear Solid, אך בנורמה שונה לחלוטין. מייק אמר:

 

אני אוהב משחקים שנותנים לי לפתור את הדברים בדרך שלי, אבל אני מתגעגע למשחקי ההתגנבות שיותר ממוקדים בהתגנבות, ואין את האפשרות הפשוטה להשתמש באלימות במידה ונתפסים. זה מסוג המשחקים שבהם הדמות היחידה שיכולה למות, זה השחקן עצמו, מה שעושה את זה סוג אחר של משחק התגנבות.

ללא שם

הרעיון פשוט מאוד, להתגנב בלי שישימו לב אלייך ולעבור את הפלטפורמות, אבל Volume מנסה לתת לשחקן מספר אופציות לבצע את זה, אחת מהן היא לשנות את השלב.

 

כל שחקן יכול לשנות שלב או להכין אחד לבד, ולהפיץ אותם לכל מי שרוצה גם, אני מחכה בקוצר רוח ליום הראשון של המשחק ולמה שהשחקנים יכינו ואני מחכה לקמפיינים שיכינו קבוצות של מודרים. אני רוצה לראות את המשחק גודל, צומח ומשתנה עם הזמן, אני נרגש מאוד מהאופציות שיש בהכנות השלבים ומאמין שזה יהיה מעולה.

 

משיכת תשומת הלב של האוייבים במשחקי התגנבות עם שריקות וניר טואלט, זה דבר רגיל במשחק התגנבות, אך ב-Volume אלו היכולות הכי חשובות בארסנל של גיבור המשחק. בנוסף לכך, יש לגיבור את ה-bugle, מפיץ רעש שיעזור לכם למשוך את תשומת הלב של השומרים בדרך מכוונת יותר.
נכון לעכשיו, ביטהל עדיין לא דיבר על הסיפור או על שם הגיבור, מה שבטוח זה שזה לא יהיה סיפור בסגנון Thomas Was Alone על חברות, שנאה וקנאה, אלה יותר על הצמיחה של הגיבור. הוא רק אמר:

 

זה סיפור על גיבור, שילוב מוזר של מסורת ו..קוביות, שמרתי את הקוביות, הם גורמות לי להרגיש יותר בנוח.

 

Volume-1

Volume יגיע למחשב ב-2014, תאריך יציאה מדויק עדיין לא ידוע.

[divider]

(דעתי האישית)
Thomas Was Alone היה אחד המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי, אני מצפה בקוצר רוח למשחק הזה ומאמין שהוא יהיה מעולה.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות