GTA V – הסקירה המלאה של Famitsu [שישה עמודים סרוקים]

GTA-V-דמויות-משנה

מגזין הגיימינג היפני פרסם סקירה מקדימה נוספת למשחק Grand Theft Auto V, כל הסקירה סרוקה (באיכות בינונית) ומתמקדת הפעם בדמויות משנה במשחק ובכלי רכב.

מהסקירה הראשונה של המגזין, למדנו כי לכלב שלכם ב- GTA V לכלב קוראים צ'ופ (Chop) וניתן לבצע לו התאמה אישית, כמו שינוי צבע הקולר שלו ומגוון רחב של אביזרים ובנוסף, אתם עשויים גם בסופו של דבר לאבד את הכלב, אם לא תשגיחו עליו.

המגזין פרסם סקירה מקדימה חדשה של המשחק המשתרעת על פני 6 עמודים (כולל השער), שממנה ניתן ללמוד על עוד פרטים חדשים. את סריקת דפי המגזין העלה אתר גיימינג מערב הסעודית בשם true-gaming:

GTA V game magazine Famitsu 05

ביום העצמאות האמריקאי (4 ביולי) חשפה רוקסטאר תמונות חדשות, אחת מהן הציגה את האחים ג'ימי וטרייסי, ילדיו של מייקל. טרייסי…האחות הקטנה, נערת תיכון טיפוסית וג'ימי הוא גיימר רציני שלא מניח את הבקר הלבן במנוחה (אקסבוקס?) וידוע גם כחובב מושבע של עישון עלים ירוקים.

 

העמוד הבא התמקד בדמות משנה בשם לאמאר (Lamar) – חברו של פרנקלין, משוגע במובן החיובי של המילה ובחור משעשע ביותר. תמצאו אותו כנראה בדרום לוס סאנטוס, "משאיל" איזה רכב יוקרה לכמה שעות…

ב-Blaine Country יש איזור שנקרא "חופי סנדי", שם תוכלו לפגוש דמות משנה נוספת בשם רון העצבני (Nervous Ron) – החבר הכי טוב של טרבור, פרנואיד חסר תקנה שחי בקרוואן וראשו סובב סביב עולם של תיאוריות קשר.

לקינוח, שני העמודים האחרונים בסקירה התמקדו בכלי-תעופה ורכבים. ג'יפים, משאיות, מכוניות יוקרה ויהיה גם באגי, מסוקים ומטוסי קרב:

זוכרים את התמונה מחודש שעבר שנחשפה בפורום המעריצים GTAforums ונראתה כמו תמונה הלקוחה מנמל בלוס סנטוס על פי הכיתוב עם המילה סנטוס מצד שמאל למעלה על אחד המבנים? אז המים שנראים נהדר ובעיקר ההשתקפות, הם לא זיוף. זו בדיוק התמונה שאתם רואים כאן למעלה שחותמת את הסקירה של המגזין. הנה היא:

GTA V ישוחרר ב-17 לספטמבר השנה לקונסלות PS3 ו Xbox 360 בשלל גרסאות.

תודה ל- true-gaming.net

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מי היה מאמין??? זה הסקירה הכי טובה שראיתי

אחי יש פה באתר של גיימפרו סקירה עצבנית של GTA5

http://gamepro.co.il/2013/05/04/gta-v-preview/