PES 2014 – קונאמי מציגה את כל החידושים במשחק

קונמי משחררת סרטון חדש שמקיף את כל החידושים והשיפורים במשחק הבא בסדרה- פרו אבולושן 2014.

אחרי הטיזר הראשון של חודש מאי, שחררה החברה בתחילת החודש הודעה לעיתונות ופירטה את כל החידושים והאפשרויות במשחק PES 2014.

סיכום החידושים במשחק:

  •  "TrueBall Tech" – האפשרות הגדולה והחשובה ביותר אשר מציעה סביבה של 360 מעלות, שליטה על 2 הרגלים שתראה כיצד הכדור יזוז ותשפיע על הנגיעה הראשונה בכדור של השחקן.
  •  "Motion Animation Stability System" – המערכת דומה למערכת " Player Impact Engine" שנמצאת ב-FIFA והיא תשפיע על התוצאה של התנגשות בין שחקנים או קרב על הכדור, התוצאה תהיה על-פי קריטריונים של גובה ומשקל.
  •  Heart mechanic – המערכת מבטיחה להוסיף אלמנט של רגשות למשחקים, לדוגמה אם אתם משחקים במשחק חוץ, אז האהדה של האוהדים תגרום לקבוצה שלכם להיות מושפעת מכך, ההשפעה תהיה לרוב מנטאלית.
  • "PES ID" – המערכת תגרום לכם לזהות כ-100 שחקנים שהוקלטו מראש, לפי התנועות שלהם בלבד, בלי לראות את השם שלהם או איך הם נראים.
  • "Team Play" – האפשרות החדשה תתן לכם את ההזדמנות לשחק עד כ-3 שחקנים באותה קבוצה, תוכלו לקבוע אזורים במגרש וחלק אותם בין השחקנים. למשל: שחקן אחד שולט על ההגנה, השחקן השני שולט על הקישור והשחקן השלישי שולט על ההתקפה.
  • "The Core"- האפשרות האחרונה לא מוסיפה שום דבר למשחקיות, אלא היא נוספה בעיקר בשביל האוהדים הכבדים של הכדורגל, הפיצ'ר הזה מראה לכם את כל מה שקורה מסביב למשחק, הכניסה שלכם למגרש והאווירה לצד פנדלים ובעיטות חופשיות טובות יותר.

את כל החידושים והאפשרויות במשחק תוכלו לראות בסרטון למעלה, או בגלריית התמונות הבאה:

המשחק פרו אבולושן 2014 ישוחרר ב-20 לספטמבר ל- PSP, PS3, PC ול-Xbox 360.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות