הסקר של אמזון קובע נצחון מוחץ לסוני פלייסטיישן 4

PS4 XBONE סקר

עם כמעט 95% מהקולות (כ 94.7% לטובת PS4) האתר אמזון החליט לסיים את הסקר הגדול שלו: PS4 או Xbox One, מוקדם מהצפוי. ועוד כמה עדכוני קוסנסולות של הדור הבא-בא.

אתר המכירות אמזון החליט לערוך סקר במהלך תערוכת E3 בעמוד הפייסבוק שלו, שאלת הסקר היתה: “איזו קונסולת הדור הבא אתה מעדיף, PS4 או Xbox One?”.

אחרי קרוב ל-40,000 הצבעות,  הסקר ננעל מוקדם מהצפוי והתוצאות לא כ”כ נעימות מבחינת מיקרוסופט – 38,984 בחרו ב-PS4, רק 2162 ב-Xbox One.

ps4-vs-xboxone-size

במקור, הסקר היה אמור לפעול במשך שבוע ולהסתיים ב -20 ביוני, מה שהיה מאפשר לתת לשחקנים המון זמן להצביע, אך למרבה הצער, באמזון החליטו לנעול את הסקר הקצר ללא מתן סיבה.
חשוב לציין, כי סקר שכזה אינו מחייב, ולא יכול להצביע על אינדיקטור מסויים וממשי כמדד להרגלי הקנייה הפוטנציאליים של גיימרים וצרכנים לקראת ההשקה בסתיו הקרוב. חלק גדול מהמצביעים סביר להניח, מושפע בצורה כזו או אחרת מחדשות הגיימינג האחרונות שמתפרסמות באתרים ושמרמזות על יתרון יחסי של סוני לאחר תערוכת E3.
Xbox One – זה באמת מחשב PC. לא, ברצינות.

אתר המחשבים הישראלי HwZone מדווח כי בהדגמת קונסולת ה-XBOX ONE בתערוכת E3 השתמשה מיקרוסופט במחשבים אישיים מתקדמים. אחד מטיפולי העמדות תפס נוכח באירוע עובד של מיקרוסופט כאשר הוא פותח את הארון הנעול בו נמצאת הקונסולה המתקדמת וראה לתדהמתו מחשב, מחשב אישי כשר למהדרין. השמועה גורסת כי המחשבים היו מצויידים בכרטיסים גרפיים של חברת אנבידיה דווקא,  מסדרה 700, שחזקים מהמעבד הגרפי של AMD ששוכנים במפרט קונסולת ה-Xbox One.

 

תג מחיר משחקים ומדינות ההשקה

בסופ”ש האחרון פרסמה מיקרוסופט את תג המחיר למשחקי הקונסולה החדשה שלה. 60 דולרים, בדומה למחיר הקיים אך מדובר על משחקי החברה בלבד.

בנוסף, פרסמה החברה גם את רשימת המדינות שתתקיים בהן השקה רשמית של ה-Xbox One, אך לצערנו, ישראל לא נכללת ברשימה, גם לא יפן ובכלל אסיה.

רשימת מדינות XBOX ONE
לצפיה ברשימת המדינות, לחצו על התמונה

מקור: cinemablend

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני נשאר עם המחשב שלי, בסלון , מחובר לטלוויזיה, עם 7850

יא בא בא איזה תוצאות חחח