הפלייסטיישן 4 היא כמו "תכשיט מושלם" טוען אחד ממפיקי המשחק של יוביסופט Assassin's Creed IV: Black Flag בסרטון חדש.  אפשר כבר לנחש ש AC4 ו-PS4 הולכים להיות זיווג מושלם (?).

יוביסופט רוצה שתהיו בטוחים שהפלייסטיישן 4 היא מכונת גיימינג רצינית, ושהגרפיקה הולכת להיות חלק חשוב בה, במיוחד כשמדובר במשחק Assassin’s Creed 4: Black Flag שעל פי המפתחים הולך להיראות בפלייסטיישן 4 לא רק יפה אלא עוצר נשימה.

בסרטון החדש שסוני העלתה לבלוג הרשמי שלה, תוכלו להתרשם מהדברים שיש לשני הנציגים של יוביסופט, מנהל הקריאייטיב ז'אן גאסדון והמפיק סילבן טרוטייר, להגיד על השידוך בין ה-AC4 ל-PS4.

 

אנחנו תמיד מנסים לדחוף קדימה את הסדרה Assassin Creed, ועם הכותר החדש בסדרה, Assassin’s Creed 4: Black Flag, יש לנו טכנולוגיה חדשה, טכנולוגיה מתקדמת שתעזור לנו להשיג את המטרות הנשגבות שלנו. הפלייסטיישן 4 מאפשר לצוותים שלנו לספק פירוט גרפי יותר, ממד חדש של קשר חברתי וסוג חוויית משחק חלקה כמו שתמיד חלמתם…הפלייסטיישן 4 זה התכשיט המושלם.

 


בשבוע החולף, מנכ"ל יוביסופט התראיין למגזין Game Informer והצהיר כי: "הגרפיקה של קונסולות הדור הבא תעיף אתכם". הראיון יתפרסם במהדורת יוני של המגזין שמוקדש כולו לפלייסטיישן 4. סקירה אחרת מאותו גליון, תהיה למשחק InFamous: Second Son שכבר פרסמנו את התקציר שלה:

יוביסופט חשפה לאחרונה את כל המהדורות המיוחדות / אספנים למשחק. Assassin's Creed IV: Black Flag ישוחרר בישראל ב-1 בנובמבר 2013, ל- Xbox 360, PS3, PS4, PC, Wii U.

Assassin's-Creed-4---The-Black-Chest-Edition

מקור: PSBlog

[divider]