תכנים בדף

כך נראה העתיד של Call of Duty?

חברת אקטיוויז'ן הציגה בכנס GDC את טכנולוגיית הדור הבא של רינדור (עיבוד בזמן אמת) הדמויות במשחקי העתיד של החברה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=l6R6N4Vy0nE]

במסגרת הפנל שקיימה החברה תחת השם “Next-Generation Character Rendering”, חורחה חימנז (Jorge Jimenez), חוקר גרפיקה בזמן אמת, הציג טכניקות הצללה באיכות גבוהה של הדור הבא, באמצעות תמונות וסרטון הדגמה שרץ ב-180 פריימים לשנייה (FPS) על מחשב עם כרטיס מסך Geforce GTX 680.

דמות אנימציה זו רצה  בזמן אמת על חומרת כרטיס מסך נוכחית, תוך שימוש באנימציית עצם סטנדרטית. ההדגמה רצה בסביבת DirectX11, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות לשקף נאמנה את העור ועיניים של הדמות. הנתונים המקוריים ברזולוציה הגבוהה התקבלו מסריקת אור ולכידת ביצועים באוניברסיטת דרום קליפורניה, המכון לטכנולוגיות יצירתיות ותומרנה לאסדת 70 עצמות, תוך שמירה על הפרטים בתדירות הגבוהה במפות מפוזרות, נורמליות ועקירה. זה להיות שניתנו בסביבת DirectX11, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות לשקף נאמנתי את העור ועיניים של הדמות. "

מעניין לראות לאן תיקח הטכנולוגיה של Activision את הדמויות  במשחק כמו Call of Duty בזמן הקרוב רחוק..

the-Future-of-Call-of-Duty-דמויות

*חורחה חימנז, הצטרף לחברת Activision Blizzard בשנת 2012. תוכלו להתרשם בבלוג שלו ממאמרים שכתב על מו"פ בתחום, הנוגעים בכמה מהטכניקות שהוא הציג ב-GDC 2013.

 

  • מפחיד כמה שזה נראה אנושי…

    • רמי כרמל

      נראה מטורף