Close Menu
GameProGamePro
  • ראשי
  • חדשות גיימינג
    • ביקורות
    • PC
    • XBX
    • PS5
    • PS5 Pro
    • Switch
    • מובייל
    • VR
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
  • אודות
  • יצירת קשר
פייסבוק Threads X (טוויטר) Instagram WhatsApp Telegram
  • אודות
  • צור קשר
  • פרסמו אצלנו
X (טוויטר) פייסבוק Instagram YouTube Threads WhatsApp Telegram
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • PS5
    • XBSX
    • Switch
    • מובייל
    • VR
    • ביקורות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • קולנוע
GameProGamePro
  • חדשות
    • PC
    • קונסולות
      • PS5
      • XBSX
      • Switch
    • ביקורות
    • סקירות
  • גיימינג
  • טכנולוגיה
  • בידור ופנאי
    • סדרות טלוויזיה
    • נטפליקס
    • קולנוע

כך נראה העתיד של Call of Duty?

סיימון מזיג29 במרץ 2013אין תגובות
the Future of Call of Duty-Next-Gen Character Rendering 06
שיתוף
פייסבוק טוויטר Telegram WhatsApp העתק קישור

חברת אקטיוויז'ן הציגה בכנס GDC את טכנולוגיית הדור הבא של רינדור (עיבוד בזמן אמת) הדמויות במשחקי העתיד של החברה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=l6R6N4Vy0nE]

במסגרת הפנל שקיימה החברה תחת השם “Next-Generation Character Rendering”, חורחה חימנז (Jorge Jimenez), חוקר גרפיקה בזמן אמת, הציג טכניקות הצללה באיכות גבוהה של הדור הבא, באמצעות תמונות וסרטון הדגמה שרץ ב-180 פריימים לשנייה (FPS) על מחשב עם כרטיס מסך Geforce GTX 680.

the Future of Call of Duty-Next-Gen Character Rendering 01
the Future of Call of Duty-Next-Gen Character Rendering 02
the Future of Call of Duty-Next-Gen Character Rendering 03
the Future of Call of Duty-Next-Gen Character Rendering 04
the Future of Call of Duty-Next-Gen Character Rendering 05
the Future of Call of Duty-Next-Gen Character Rendering 06
the Future of Call of Duty-Next-Gen Character Rendering 07
the Future of Call of Duty-Next-Gen Character Rendering 08

דמות אנימציה זו רצה  בזמן אמת על חומרת כרטיס מסך נוכחית, תוך שימוש באנימציית עצם סטנדרטית. ההדגמה רצה בסביבת DirectX11, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות לשקף נאמנה את העור ועיניים של הדמות. הנתונים המקוריים ברזולוציה הגבוהה התקבלו מסריקת אור ולכידת ביצועים באוניברסיטת דרום קליפורניה, המכון לטכנולוגיות יצירתיות ותומרנה לאסדת 70 עצמות, תוך שמירה על הפרטים בתדירות הגבוהה במפות מפוזרות, נורמליות ועקירה. זה להיות שניתנו בסביבת DirectX11, תוך שימוש בטכניקות מתקדמות לשקף נאמנתי את העור ועיניים של הדמות. "

מעניין לראות לאן תיקח הטכנולוגיה של Activision את הדמויות  במשחק כמו Call of Duty בזמן הקרוב רחוק..

the-Future-of-Call-of-Duty-דמויות

*חורחה חימנז, הצטרף לחברת Activision Blizzard בשנת 2012. תוכלו להתרשם בבלוג שלו ממאמרים שכתב על מו"פ בתחום, הנוגעים בכמה מהטכניקות שהוא הציג ב-GDC 2013.

 

קישור המוביל לערוץ הטלגרם של גיימפרו
Activision Blizzard Call of Duty GDC Jorge Jimenez Photorealistic Eyes Rendering render אנימציות אקטיוויזן משחקי וידאו פוטו ריאליזם רינדור בזמן אמת
ערוץ ה-Google News של גיימפרו ערוץ ה-WhatsApp של גיימפרו
שיתוף טוויטר פייסבוק Telegram WhatsApp העתק קישור
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות
shosh hazan grinberg
12 שנים לפני

מפחיד כמה שזה נראה אנושי…

0
0
הגב
רמי כרמל
תגובה ל...  shosh hazan grinberg
12 שנים לפני

נראה מטורף

0
0
הגב
GamePro
RSS Threads פייסבוק X (טוויטר) WhatsApp Telegram
  • רוטר מבזקי חדשות
  • רוטר סקופים
  • לוח שנה עברי
  • אתר זה נבנה ועוצב על-ידי קידומא | דיגיטל קריאייטיב
כל הזכויות שמורות לגיימפרו ישראל © 2025

הקלידו מילת חיפוש

wpDiscuz