Aliens:Colonial Marines- מוד DX10 יציל את המשחק?

מספר ימים לאחר שחרורו של המשחק המאכזב, משתחררים 2 מודים לשיפור הגרפיקה לגרסת המחשב. DirectX 10 ו- SweetFX . כוסות רוח למת ?

בואו נודה שהגרפיקה במשחק היא לא הבעיה המרכזית שהניעה את רוב המבקרים לקטול את המשחק בגרסת ה-PC. המשחק סול מבעיות קשות אחרות שאולי קשורות לשמועה שהמשחק לא פותח במלואו ע"י חברת Gearbox. ובכל זאת, הגרפיקה במשחק לשחקני המחשב היא בעיקר מביכה. אולי כמה מודים ששוחררו עכשיו וכאלה שיגיעו בהמשך ימתיקו במעט את הגלולה. יצילו את המשחק? אין סיכוי.

משתמש בשם THX555 מאתר המודים הפופולרי, MobDB, משחרר מוד בשם  AliensDX10. המוד נועד לשפר אלמנטים גרפים במשחק באמצעות שינויים בקבצי  'ini files' ושימוש ב- DirectX 10. משמע, התמיכה ב DX10 כבר קיימת במשחק, רק שהיא לא הופעלה. המוד משפר במעט את הצלליות במשחק ומעדן אותן. בנוסף, הוא גם משפר את טקסטורות ואלמנטים של תאורה, בעיקר לנשקים. THX555 טוען כי גם זמני הטעינה במשחק קצרים יותר בעזרת המוד.

xlargeAliens-Colonial-Marines-DX10-mod

ACM_DX10

המוד השני, SweetFX,  מביא יותר עומק לצבעים במשחק ,מחדד את הטקסטורות ומחזק את הצלליות במשחק. תוכלו לראות בתמונות כי נראה שיפור בהשתקפויות ובתאורה במשחק, שאיכשהו מביאים תחושה קצת יותר אותנטיות במשחק שמתאימה יותר לאווירה המוכרת בכותרים הקודמים.

vanilla4 modded4

vanilla3 modded3

  • להורדת AliensDX10
  • להורדת SweetFX  (וצפיה בעוד תמונות השוואה)

מקורות: DSOGamingModDB

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות

גם אני מאוכזב אבל שווה לנסות נראה סבבה

לא יעזור למשחק הכושל הזה כלום. אכזבה מטורפתת

0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x