Assassin's Creed III מכר מעל 12 מיליון עותקים

חברת Ubisoft חושפת נתוני מכירות בדו"ח הרבעוני שלה: Assassin's Creed 3 מכר מעל 12 מיליון ו-Far Cry 3 מעל 4.5.

סך המכירות לרבעון האחרון של יוביסופט היה 802 מיליון אירו, לעומת 652 מיליון לאותה תקופה,בשנה הקודמת. להצלחה ולעליה של 23% מאשתקד, אחראים בעיקר שני הכותרים הגדולים שלה לסוף השנה-Assassin's Creed 3 וכמובן Far Cry 3.

מספר ימים לפני השקת המשחק Assassin's Creed 3, חברת יוביסופט מיהרה להכריז, כי ההזמנות המוקדמות למשחק שברו שיאים חדשים. היא לא נקבה במספרים, אלא חיכתה עד חודש דצמבר בכדי להודיע שהכותר המוצלח מכר 7 מיליון עותקים. נתון, שהציב את המשחק למהיר ביותר בהיסטוריית המכירות של החברה. היום מודיעה החברה כי מאז דצמבר, החברה מכרה עוד יותר מחמישה מיליון עותקים ובסה"כ מדובר על מכירות של מעל 12 מיליון עותקים. מדובר בעותקים הדיגיטלים וגם בפיזיים, אלה שנמכרו ואלה שיצאו מחברת ההפצה ונשלחו לכל החנויות. כזכור, המשחק הגיע למקום השלישי מרשימת 100 המשחקים הנמכרים ביותר באנגליה לשנת 2012 ומקום רביעי ברשימה האמריקאית. נתוני המכירות צפויים להשתנות, מאחר והמשחק עדיין נמכר בחנויות בקצב סביר וה-DLC הראשון עדיין לא שוחרר.

assassins-creed-3-walkthroughבהשוואה לכותר הקודם בסדרה, Assassin's Creed:Revelations, הכותר החדש עוקף אותו בכ- 70%. למרות אכזבה של חלק מהמעריצים, גם הביקורות של AC3 היו טובות יותר מהכותר הקודם.  בנוסף, גרסת ה-PlayStation Vita של המשחק, Assassin's Creed 3: Liberation, מכר עד כה 600 אלף עותקים, למרות ביקורות לא גבוהות במיוחד. (ממוצע 70 בסולם metacritic).

משחק נוסף ומצליח של החברה, Far Cry 3, הצליח למכור יותר מ-4.5 מיליון עותקים מאז שחרורו. המשחק הצליח לכפר על הכותר הקודם שדי איכזב, Far Cry 2, בכך שהביא שיפורים גדולים במשחק ועולם גדול ויפיפה, שיפורים כמו ארסנל נשקים מיוחדים, שילוב של פעולה והתגנבות מוצלח, ואפילו מערכת קו-אופ מהנה.

farcry39

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות