הדו"ח של EA חושף: FIFA 13 מכר 12 מיליון עותקים

חברת EA פרסמה את הדו"ח הרבעוני שלה שמציג מספרים חזקים לכותר האחרון של פיפא, כמו גם צמיחה בפלפורמת ה- Origin שלה. מצד שני, בשורה התחתונה, החברה דיווחה על הפסד נקי של 45 מיליון דולר.

fifa13-מסי
סיבה למסי-בה

המשחק FIFA 13 מכר ברבעון האחרון 12 מיליון עותקים. קפיצה של 23 אחוז מהשנה הקודמת (FIFA 12). הקפיצה הגדולה של פיפא במכירות הגיעה מההורדות הדיגיטליות של המשחק, שהניבו לחברה הכנסות של 100 מיליון דולר. כמעט כפול מההכנסות הדיגיטליות של הכותר הקודם. סביר להניח שגם הכותר הבא- FIFA 14, ימשיך את המומנטום של הסדרה.

Origin, פלטפורמת חנות המשחקים וההורדות הדיגיטליות של החברה, הגיעה לכמות של 39 מיליון משתמשים, שמתוכם 17 מיליון נרשמו דרך שירותי המובייל. לשם השוואה, לפלטפורמת Steam, של חברת וואלב, יש 50 מיליון משתמשים.

OriginsEA_logo

מנכ"ל החברה, ג'ון ריקיטיאלו, סיכם את הרבעון במילה אחת: "מאתגר". בנוגע לעתיד, הוא אמר: "אנחנו משקיעים בגל עתידי של צמיחה ואנחנו חוזים אותה בעולם הדיגיטלי ובקונסולות".

simpsons-tapped-out-on-iphone-ipad

נתונים מעניינים אחרים מהדו"ח: חבילת הפרימיום של  Battlefield 3, מכרה 2.9 מיליון עותקים עד היום, החבילה הכניסה לחברה ברבעון האחרון- 108 מיליון דולר. משחק המובייל  The Simpsons: Tapped Out, יצר הכנסות של 23 מיליון דולר. מספר ההזמנות מוקדמות למשחק Dead Space 3, עוברות את מספר ההשמנות של הכותר הקודם והכותר היריות בגוף ראשון- Crysis 3 (יש לכם שבועיים לשחק חינם בבטא הפתוחה), עבר ב-40 אחוז את סך הזמנות המוקדמות לעומת המשחק Crysis 2. במהלך שיחת הועידה מול המשקיעים, המנכ"ל הגדיר את המשחק Medal of Honor: Warfighter כ"החמצה", ואישר כי המכירות היו הרבה מתחת לציפיות.

בשבוע שעבר דיווחנו כי FIFA הפך להיות מותג המשחקים הראשון שמכר במיליארד פאונד באנגליה (עותקים פיזיים בלבד), וכדאי לציין גם שהכותר האחרון FIFA 13, הגיע למקום השני במצעד המכירות השנתי באנגליה, לשנת 2012.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות