מפיצת המשחקים THQ הודיעה על פשיטת רגל

thq_logo_twitter_avatar

THQ הגישה היום בקשה להגנה מפני נושיה, צ'פטר 11 (Chapter 11), וזאת פחות מחודש לאחר התפטרותו של מנהל הכספים פול פוצ'ינו וכשבוע לאחר גיוס מעל 5 מיליון דולר באמצעות המבצע  humble bundle. 
עצוב וכואב לכתוב את החדשות הערב. חברת משחקים ותיקה בענף שפושטת את הרגל, ועוד כשמדובר בחברה שכמעט כל הגורמים התעשייה התפללה לכך שתצליח לשרוד לפחות את הרבעון הראשון של 2013, ומודיעה בסופו של דבר על תחילת תהליך של פשיטת רגל ומבקשת מבית המשפט 30 יום לצורך השלמת תהליך של מכירת נכסים. מניית החברה קורסת ביותר מ-70% בבורסה לניירות ערך, נאסד"ק.

thqgraf
יש הטוענים כי התחזקות המפיצות החזקות והתפתחות משחקי המחשב החינמיים שמציעות רשתות חברתיות כדוגמת הפייסבוק, היוו גורמים משמעותיים בהתפרקותה של החברה.

למרות הכל, החברה הצהירה היום כי: "כל האולפנים של החברה יישארו פתוחים, כולל צוותי הפיתוח , ו- THQ מקיימת קשרים עם כמה מאולפני הפיתוח העצמאיים המובילים ברחבי העולם. כחלק מעסקת המכירה, החברה מבקשת אישור להמשיך ולהחזיק בחוזים של אולפנים אלה"

נשיא החברה, ג'ייסון רובין, הודיע בטוויטר שלו כי מדובר בצעד גדול לטובת הביטחון הכלכלי של החברה ולמרות הכל המשחקים Company of Heroes 2,  Metro: Last Light , South Park : The Stick Of Truth ישוחררו.
רובין הוסיף: "יש לנו כשרון מדהים, יצירתי כאן בבית THQ. אנו מצפים לשיתוף פעולה עם משקיעים מנוסים להתחלה חדשה כפי שאנו נמשיך להשתמש בנכסי הקניין הרוחניים שלנו כדי לפתח משחקי ליבה איכותיות, ליצור כותרים חדשים ולפעול בערוצים מסורתיים וגם דיגיטליים. "

metro last night

גורמים בחברת THQ מבהירים היום כי צרכנים וקמעונאים לא צריכים לראות שינוי בזמן שהחברה משלימה את המכירה, וכי אין בכוונתה להפחית את כוח העבודה שלה, כתוצאה מההגשה.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות