Categories PC

הבטא של Rainbow Six Siege מקבלת הארכה נוספת

Rainbow_Six_Siege_Beta

יוביסופט מאריכה בשנית את מועד סיום הבטא למשחק היריות הטקטי הבא שלה. עדיין לא ניסיתם? יש לנו כמה קודים לחלק

הבטא למשחק Rainbow Six Siege, שיצאה לדרך בשבוע שעבר והיתה אמורה להסתיים במקור ב-28 לספטמבר והוארכה עד ל-1 באוקטובר, מקבלת הארכה נוספת  עד ה-4 באוקטובר, יום שלישי הקרוב, מאחר ויוביסופט מעוניינת לקבל עוד ריקושטים מקהל הגיימרים.

השחקנים מקבלים תוספת זמן בשל כמה בעיות בשרת שמנעו מחלק מהם לשחק, כך טוענת יוביסופט בפוסט בבלוג שלה, ומודיעה על הגדלת מספר המשתתפים בבטא על ידי שליחת קודים לשחקני הבטא שיוכלו לתת לחברים שלהם.

לא רק שזה ייתן לכם לשחק יותר זמן, זה גם ייתן לנו יותר זמן לאסוף יותר נתונים, לקבל משוב, ולזהות בעיות פוטנציאליות.

בנוסף, יוביסופט הודיעה כי דאבל XP מגיע למשחק החל מהיום, יום שישי, ה-1 באוקטובר, במקביל להסרת דף הרישום לבטא של המשחק, כך שמי שעדיין לא התנסה, יוכל רק לעשות זאת אם יש ברשותו קוד. הנה כמה בשביל הזריזים מביניכם:

Rainbow Six Siege beta code giveaway

[divider]

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רינבו סיקס הוא בהחלט משחק מרגש כנכנסים אליו בהתחלה… המשחק הוא משחק נורא חמוד שפותח אפשרויות רבות שלא ראינו עוד במשחקי יריות בסגנון FPS. למעשה המשחק לא יותר מנחמד בהתחלה, ואחרי שעתיים או שלוש שעות משחק הוא מתחיל להימאס כי אין הרבה אפשרויות או דברים לפתוח ולהתקדם… והמשחקיות חוזרת על עצמה בכל המודים בלי יוצא מן הכלל, ואני מניח שהעניין הזה יסתדר לאחר הבטא, במשחק המלא. אך זו לא הבעיה הגדולה! הבעיה שבאמת הורסת את חווית המשחק היא… שבואו נודה… המשחק די תקוע… 😀 למה אני מתכוון? מסך הטעינה לוקח יותר מדי זמן יש התנתקויות המוניות, וזה מביא אותנו למצב שאתה מחכה במשך 7 דקות בSpactor מחכה לסיבוב הבא, וכשמתחיל הסיבוב, נתקע לך Lost Conection wite Host אחד גדול מול הפרצוף וזה אומר שרוב הזמן אי אפשר לשחק במשחק הזה…
הציון שלי למשחק הוא 7/10 לצערי הרב
זאת הביקורת שלי על רינבו סיקס

"לא רק שזה ייתן לכם לשחק יותר זמן, זה גם ייתן לנו יותר זמן לאסוף יותר נתונים, לקבל משוב, ולזהות בעיות פוטנציאליות."
ובעיות יש יותר ממספיק: החל מדברים קטנים כמו תפריט ראשי לא נח ומגושם, דרך המגנים הבליסטיים שדיי הורסים את המשחק ועד לצרה הכי גדולה שהיא בעיות ההתחברות (תקוע לנצח בחיפוש אחר משחק, תוקע שחקנים בטעינה כך שגם אחרים לא יכולים לשחק, מתנתק באמצע משחקים, פועל בשיטת "host" אישי לכל קבוצה- כך שאם שהוא עוזב, רק הקבוצה שלו תינעל עד למעבר לחדש בעוד שהקבוצה השנייה ממשיכה לשחק ועוד).

אני איני חושב שהמגן הבליסטים הורסים את המשחק אפילו להפך הם משפרים אותו. אתה צריך לקחת בחשבון שריינבו סיקס הוא משחק יריות טקטי שמתמקד ביחידות לוט"ר ואכן המגן הבליסטי הוא כלי יעיל מאוד שהם משתמשים בו אך מבחינת משחקיות, המגן לא מספק בהכרח הגנה אולטימטיבית ויכול להגביל את המשתמש שלו, והוא מוסיף לדינמיות של הקרב כיוון שלרוב תרצה לבדוק האם יש אדם שמשתמש במגן בקבוצה היריבה, לאתר אותו ולאחר מכן ביחד עם קבוצתך לאגף אותו ולהרוג אותו או להשתמש בתחבולות אחרות כגון לזרוק עליו C4 שעובד יפה מאוד.

עד ה1 בנובמבר הכוונה לא?

אם למישהו יש קודים לחלק נא למסור אותם אלינו ונפרסם אותם בפייסבוק. נא לא לפרסם פרטים כמו אימייל כדי להימנע מאי נעימות כזו או אחרת.

אני מעונין

יש לי 3 קודים מי שמעוניין plapplap007@gmail.com

לpc

יש לי שני קודים לps4!
לכל המעוניינים שלחו לי איימיל!
2003idodo@gmail.com

כתבות באותו נושא: