"פיקסלים" של אדם סנדלר כובש את אמריקה

pixels_movie

פתיחה מוצלחת לסרט המחווה לתרבות משחקי הוידאו של שנות ה-80 בכיכובו של אדם סנדלר בהפקתה של חברת סוני, שכבש את מצעד המכירות של שישי בערב בארה"ב. למרות זאת, אנטמן צפוי לעקוף אותו בסיכום מכירות סוף-השבוע

הסרט החדש "Pixels" של קולמביה פיקצ'רס, שבבעלות סוני, ובכיכובו של אדם סנדלר (גם מפיק) לא זוכה לביקורות מוצלחות, אך כשמדובר בהכנסות, הקהל האמריקאי מצביע ברגליים והולך לראות את הסרט שכל כולו מחווה אחת גדולה למשחקי הוידאו של תחילת שנות השמונים.

הסרט הכניס ביום שישי האחרון 9.2 מיליון דולר והתמקם זמנית במקום הראשון, כך על פי האתר deadline שמציין כי למרות המיקום ביום שישי, הסרט החדש של מארוול, אנטמן, צפוי לחזור לפסגה בסיכום נתוני כל הסוף שבוע.

הסרט "פיקסלים" מבוסס על סרט קצרצר באורך 2 דקות וחצי בלבד, ובעל שם זהה אותו יצר לפני 5 שנים פטריק ז'אן. הסרטון מביא תרחיש דמיוני בו דמויות 8-ביט ממשחקי האייטיז פולשים לניו-יורק, תוכלו לצפות בו כאן. העיבוד ההוליוודי לסרט השתמש בקונספט של אותו סרטון ופשוט מותח אותו לסרט עלילתי מלא.

Pixels-movie game

עלילת הסרט שמציגה אירוע שקרה ב-1982 בעידן של פקמן, ספייס-אינביידרס וחבריהם וקצת יותר משלושים שנה אחרי, תוקפים האויבים מכוכב אחר את כדור הארץ ומשגרים לכאן דמויות ממשחקי הוידאו כמו פקמנים ואחרים כדי להשתלט על העולם. היחידים שמסוגלים לעצור את ההתקפה שאף צבא לא מסוגל לעצור, הם ארבעה גיימרים מזדקנים, שהיו בילדותם מקצועני ארקייד במשחקי וידאו.

הארבעה הם: נשיא ארה"ב, אותו מגלם קווין ג'יימס ("מלך השכונה"), סם ברנר שהוא מומחה פקמן באייטיז אך לוזר היום, בכיכובו של אדם סנדלר, פיטר דינקלג' (טריון לאניסטר מ"שמחקי הכס") הוא השלישי והרביעי בחבורה דמות הנמצאת במאסר בגילומו של השחקן ג'וש גאד. לארבעתם יש מספיק סיבות טובות לנסות להציל את העולם, ועל הדרך להציל את חייהם האישיים שנמצאים בתחתית.

עכשיו רק נשאר אולי לעשות מהסרט הזה…משחק מחשב?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כל סרט שמשחק בו אדם סנדלר נמחץ על ידי המבקרים, גם אם במקרה הוא סרט טוב.
נראה סרט סבבה דווקא

כי הוא שחקן בינוני והסרטים שלו לא תמיד מצחיקים אבל צודק המבקרים נותנים לסרטים שלו ציון גרוע אוטומטית

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x