ג'ף קיילי ויוטיוב מאחדים כוחות ל-E3

אחד העיתונאים המעורכים ביותר בתעשייה, ג'ף קיילי, החל בשיתוף פעולה חסר תקדים עם גוגל ויטיוב כדי להביא לגיימרים את סיקור E3 הטוב ביותר.

לאלו מבניכם שלא מכירים את ג'ף קיילי (באנגלית Geoff Keighley), מדובר בבחור שעומד מאחורי הVGA מטעם ערוץ Spike האמריקאי ולאחרונה החל לממן את The Game Awards מכיסו האישי. קיילי גם בעבר הנחה את GTTV, תוכנית שהתמקדה בהצצה מקדימה למשחקים עתידיים וראיונות עם המפתחים באולפנים שלהם.

ג'ף קיילי עד עכשיו בעיקר סיקר את E3 דרך אתר Gametrailers, האתר היה שייך ל-Viacom שגם מחזיק בבעלות Spike לכן בדרך כלל שיתף פעולה איתם, שנה שעברה (במקרה באמצע E3) אתר Gametrailers נמכר לDefy Media והעבודה מול Spike הופסקה.

ג'ף קיילי
ג'ף קיילי

ג'ף קיילי החל את דרכו בגיל 16, שאביו הסיע אותו לE3, מאז הוא שימש כעיתונאי עצמאי באתרים כמו Gamespot וקוטאקו ושימש גם כמנחה עבור ערוץ G4 שנסגר. לרזומה שלו יש למעלה מ25 שנות ניסיון בתעשייה ויש לו קשרים רבים שדרכם לעיתים נחשפים משחקים חדשים.

ג'ף יעביר מרתון שידור של 12 שעות דרך יוטיוב בערוץ E3 הרשמי ביוטיוב, השידור יכלול אינספור ראיונות, חשיפות וסיקורים של כל החדשות מE3 ויכלול את השידור של כל ארבעת מסיבות העיתונאים ב15 ביוני.

הערוץ גם ירכז בצורה נוחה את כל הטריילרים והסרטונים שיצאו מהתערוכה וגם את השידורים החיים מהאתרים המרכזיים כמו IGN, ו-Gamespot

אנחנו במערכת גיימפרו נשתמש בשידור הזה כשידור הראשי שלנו ואנחנו נמליץ לראות גם דרכו בשל הנוחות של יוטיוב וכי בדרך כלל שג'ף מנחה דברים שקשורים למשחקי וידאו תמיד יהיה מעניין.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

"ג'ף קיילי החל את דרכו בגיל 16, שאביו הסיע אותו לE3" תתקנו את הניסוח.. אולי "החל את דרכו..כאשר אביו הסיע אותו" הכל באהבה אתם אחלה של אתר