סקיילנדרס הבא ינסה להכניס חיים לצעצועים

Skylanders Trap Team LOGO

Skylanders Trap Team הוא הפרק הבא בסדרת סקיילנדרס שינסה להביא לחיים חפצים דוממים באמצעות כוחם של … הרמקולים!

הקסם של סדרת Skylanders, לפחות עבור קהל היעד ה(מאוד) צעיר שלה, הוא החיבור הזה בין הפיזי לווירטואלי. לא כולם זוכרים, אבל בזמנו, די גיחכו על הקונספט הזה, אמרו שזה לא יעבוד. ההוכחה שזה עובד מתורגמת כבר די מזמן למיליארדי דולרים ועבור ילד , זה מרגש לשחק עם בובות ודמויות אמיתיות ולעשות בהם שימוש כאווטאר הווירטואלי שלהם אל תוך ההרפתקאות בתוך המשחק.

זה מתכון שעבד היטב עם משחקי סקיילנדרס הקודמים, וחברת אקטיוויז'ן בליזרד מכריזה על הכותר הבא בסדרת סקיילנדרס בשם Skylanders Trap Team, שימשיך את הקו של כל מה שהכרנו עד היום ויכניס גם אלמנט חדש ומסקרן.

Skylanders-Trap-Team-סקיילנדרס חדש

צעצועי מלכודת- איך זה יעבוד?

משחקי סקיילנדרס , כמובן, מבוססים על הצעצועים הנלווים, וב 'סקיילנדרס צוות מלכודת' (Trap Team) הצעצועים החדשים נקראים מלכודות, והם צריכים להיות מוכנסים לתוך הפורטל על מנת ללכוד בוס. חבילת הסטארטר (starter pack) תגיע עם 2 מלכודות וכמובן עם פורטל פיזי חדש  (המכונה פורטל Traptanium ), בעל רמקול מובנה המאפשר לכם לשמוע את קולותיהם של בוסים או נבלים שתוכלו ללכוד בתוך המשחק. לאחר ש"לכדתם" בוס , תוכלו להשתמש בו כדמות במשחק ולשחק איתו באופן מלא בהרפתקאות שלכם , תוכלו גם להחליף בין הסקיילנדרס שלכם לבין הדמות ש"תפסתם" בכל עת.

Skylanders Trap Team ישוחרר בישראל ב 10 באוקטובר ל Xbox One, Xbox 360, PS4, PS3, Wii U, Wii , 3DS.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות