Battlefield 4: מסוק קרב Mil Mi-28, וטנק Type 99 בתמונות (טיזר) החדשות “All Out War”

יום חדש, תמונות חדשות, ותהיו בטוחים שעד החשיפה של  Battlefield 4 בעוד יומיים, נקבל עוד כמה. היום אנחנו עם מסוק קרב רוסי וטנק סיני אחד. יש גם שמועה מרוסיה על בטא BF4 לבעלי הפרימיום.

שתי תמונות טיזר חדשות, תחת הכותרת “All Out War”נחשפו היום ואנחנו מקבלים הצצה על כלי הקרב הכבדים של Battlefield 4, באוויר וביבשה. התמונה הראשונה חושפת את מה שנראה כמו מסוק הקרב הדו-מושבי מתוצרת חברת מיל הרוסית, Mil Mi-28, (מכונה בנאט"ו Havoc), מסוק שתוכנן להתחרות במסוקים אמריקאים מודרניים, דוגמת האפאצ'י-AH-64 וה-AH-1W סופר קוברה.

Boeing-AH-64-Apache--באטלפילד-4

התמונה השנייה, יחסית קלה לזיהוי, טנק Type 99 MBT (מכונה גם ZTZ-99 ו-WZ123, טנק מערכה מתוצרת סין, המבוסס על ה-Type 98 ונחשב לטנק המתקדם ביותר בצבא סין.

Type-99-MBT-באטלפילד-4

התמונה השנייה, קלה מאוד לזיהוי, טנק Type 99 MBT (מכונה גם ZTZ-99 ו-WZ123, טנק מערכה מתוצרת סין, המבוסס על ה-Type 98 ונחשב לטנק המתקדם ביותר בצבא סין.

שמועה חדשה גורסת כי בעלי חבילת הפרימיום למשחק BF3 יקבלו גישה מוקדמת לבטא של Battlefield 4, השמועה הגיעה מרוסיה מהאתר mybattlefield.ru, ותוכלו לראות בתמונה המצורפת, את הבטא לבאטלפילד 4, בחשבון אוריג'ין רוסי, תחת השם-  ”exclusive access to the beta version of Battlefield 4″

bf_premium-beta_access-battlefield_4

אתמול נחשפו שתי תמונות של דמויות מתוך המשחק , דמות אחת של חייל אמריקאי והדמות השנייה, אשה ממוצא אסיאתי בשם חנה, שתהיה אולי חלק משמעותי מהמשחק Battlefield 4, מחר אני רוצה לראות צוללת קרב! 🙂

עוד כתבות על המשחק  באטלפילד 4:

תודה ל mp1st

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x