רשת Toys R Us שחררה את פרסומת ה-AI הראשונה אי פעם

רשת הצעצועים טויס "אר" אס (Toys "R" Usׂ) החליטה להפיק את "סרטון המותג הראשון אי פעם המשתמש בכלי הווידאו החדש של OpenAI, סורה (Sora)". במילים אחרות, זו הפרסומת הראשונה בתעשייה אי פעם, שמשתמשת באופן (כמעט) מלא בכלי של מפתחת ChatGPT.

בחברה טוענים כי הייתה גם יד אנושית מעורבת בתהליך הפרודקשן, אך הפרסומת ברובה נעשתה על ידי בינה מלאכותית. לשיפוטכם:

סורה, שהוצגה בפברואר, הצליחה לגרום לנו לשמוט לסתות עם יכולתה ליצור סרטונים פוטו-ריאליסטיים וכל זאת מקריאה של טקסט. מאז שהוצגה הטכנולוגיה הזאת, לצד ההתפעלות היא גם עוררה לא מעט שאלות אתיות, וסירובו של סמנכ"ל הטכנולוגיה (ה-CTO) של OpenAI לחשוף את מקור הנתונים עליהם נשענת המערכת הוסיפה שמן למדורה. יש טענה רווחת בשוק שהפלטפורמה של יוטיוב משמשת כמקור עיקרי לסורה, אך אין כל אישור רשמי לכך.

85 אחוז בינה מלאכותית

סורה טרם יצאה לקהל הרחב, ונכון להיום OpenAI הציעה אותה לחברות הפקה שונות בהוליווד, אחת מהן, היא חברת ניהול המותג WHP Global, המשווקת ובעלת רישיון ההפצה של רשת טויס "אר" אס, והיא הראשונה לקחת את המושכות לידיים ולהפיק פרסומת ראשונה מבוססת AI.

סוכנות Native Foreign, העומדת מאחורי הסרטון, חשפה כי השתמשה בסורה בכ-85 אחוזים מהעבודה, עם צוות של כתריסר אנשים ועיבוד VFX נוסף. קים מילר, סמנכ"לית השיווק בחברה, מסרה בראיון ל-CNN שלמרות העובדה כי נעשה שימוש 'אגרסיבי' בבינה מלאכותית ביצירה של הפרסומת, הייתה גם לא מעט מעורבות אנושית בתהליך. "זה היה תהליך של ניסוי וטעיה, עם הרבה למידה מאחוריו. ממש תהליך חינוכי", הצהירה.

כך או כך, הגיוני שטביעת יד אנושית תפקח על כל המהלך, וגם אם מדובר ב-15 אחוז, זה לא מונע מהפרסומת להירשם בהיסטוריה כפרסומת ה- Sora AI הראשונה בעולם.

בכנס GTC במרץ האחרון, ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה ׁ(Nvidia), החברה ששולטת על החומרה שמניעה את כל ענף ה-AI, ניבא כי "אנחנו במרחק של 5-10 מכך שבינה מלאכותית (AI) תייצר את כל הפיקסלים במשחק מלא ובזמן אמת".

כל החדשות אצלכם בנייד

בטלגרם ובווטסאפ

לוגו רשמי של טלגרם
לוגו רשמי של whatsapp
שיתוף:

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות