חתול קטן, הצלחה גדולה: Little Kitty Big City מכר 100,000 עותקים ב-48 שעות


הכותר "חתול קטן, עיר גדולה" (Little Kitty Big City) של Double Dagger Studio ששוחרר ב-9 במאי, הצליח למכור 100 אלף עותקים תוך יומיים בלבד. הצלחה ענקית למעצב Valve לשעבר מאט ווד והצוות החדש שלו.

טוב, לא מדובר פה במספרים של מיליונים כמו שאנחנו בדרך כלל מדווחים על מכירות של משחקים, אבל זה משחק אינדי. משחקים עצמאים שמגיעים לכמות כזאת של מכירות בזמן כזה קצר, זה הישג לא רע בכלל.

באמצעות פוסט בטוויטר/X הכריזה Double Dagger Studio על ההצלחה של Little Kitty Big City. הקבוצה הודתה לשחקנים על תמיכתם, והוסיפה כי "איזה יום טוב יותר ללמוד את החדשות האלה מאשר Caturday" (סלנג אינטרנטי ליום שבת, היום בשבוע בו בעלי חתולים מעלים ברשתות תמונות של חתולים- Saturday).

המשחק "חתול קטן, עיר גדולה" זכה לחשיפה גדולה באירוע האינדי האחרון של נינטנדו (Indie World), מה שככל הנראה עזר לו במכירות.

במשחק אתם נכנסים לכריות כף רגליו של חתול קטן ושחור, החוקר עיר בהשראת יפן. המשחק מוגדר כ"מיני-עולם הפתוח" בו לא יחסר לכם אפשרויות להשתובב, לעצבן אנשים ולחפש נקודות ספוגות שמש כדי לנמנם כמו שכל חתול אוהב.

באחד הראיונות לקראת השקת המשחק, ווד אמר שההשראה העיקרית של Little Kitty Big City הייתה החתולים שלו מריו ורוקסי וילדיו. קסם של בחור.

Little Kitty Big City זמין למחשב, Xbox One/Series ו-Nintendo Switch וגם ל-GeForce Now. עם זאת, לא ברור כיצד המכירות מתחלקות בין הפלטפורמות.

כל החדשות אצלכם בנייד

בטלגרם ובווטסאפ

לוגו רשמי של טלגרם
לוגו רשמי של whatsapp
שיתוף:

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות