111 מיליון יחידות Nintendo Switch נמכרו עד היום

נינטנדו חושפת את כמות המכירות של הקונסולה הפופולארית שלה, ויש לה גם 4 משחקים שמכרו 1 מיליון עותקים ברבעון החולף

חברת נינטנדו (Nintendo) פרסמה את הדו"ח הכספי הרבעוני שלה ובו היא חושפת כי ה-Nintendo Switch מכר כעת למעלה מ-111 מיליון יחידות עד כה. בנוסף, ארבעה משחקים הצליחו למכור למעלה ממיליון יחידות ברבעון הראשון של שנת הכספים הנוכחית: Mario Strikers: Battle League, Kirby and the Forgotten Land, Mario Kart 8 Deluxe ו-Nintendo Switch Sports.

בנוגע לעסקי ה-Nintendo Switch במהלך הרבעון הראשון (אפריל עד יוני 2022) של שנת הכספים הזו, Nintendo Switch Sports (ששוחרר באפריל) מכר עד כה 4.84 מיליון יחידות, ו-Mario Strikers: Battle League מכר 1.91 מיליון יחידות. בנוסף, נמשכו המכירות היציבות עבור כותרים שיצאו בשנות הכספים הקודמות. לדוגמא, "קירבי והארץ הנשכחת" (Kirby and the Forgotten Land) עם מכירות של 1.88 מיליון יחידות (ומכירות מצטברות של 4.53 מיליון יחידות), ומריו קארט 8 דלוקס (Mario Kart 8 Deluxe) מכר 1.48 מיליון יחידות (עם מכירות מצטברות של 46.82 מיליון יחידות). בסך הכל 4 כותרים נמכרו במהלך תקופה זו עם למעלה ממיליון יחידות.

מריו קארט 8 – ממשיך את ההצלחה במכירות

מכירות החומרה ברבעון הסתכמו ב-3.43 מיליון יחידות, ומכירות התוכנה הסתכמו ב-41.41 מיליון יחידות. עם זאת, בשל ההשפעות של מחסור באספקה ​​במוליכים למחצה ורכיבים אחרים, בין היתר, מכירות החומרה ירדו ב-22.9% בהשוואה לשנה, ומכירות התוכנה ירדו ב-8.6% בהשוואה לשנה.

בהתייחסות לעסק הדיגיטלי עבור פלטפורמת משחקי הווידאו הייעודית, המכירות היו חזקות עבור גרסאות הניתנות להורדה של Nintendo Switch וגם המכירות של Nintendo Switch Online עלו. בנוסף, המכירות של תוכן תוספות עלו לא רק עבור כותרי נינטנדו אלא גם עבור כותרים של מפרסמי תוכנה אחרים, ועזרו לדחוף את המכירות הדיגיטליות ל-88.0 מיליארד ין, עלייה של 16.0% משנה לשנה.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות