דיווח: World of Warcraft בגרסת המובייל, בוטל

3 שנים של פיתוח הספיקו ל-Blizzard ו-NetEase לבטל את משחק המובייל World of Warcraft

האתר בלומברג מדווח כי הגרסה הניידת של WoW, משחק ה-MMO, הייתה בפיתוח במשך שלוש שנים, והיא בוטלה. על פי הדיווח, הביטול הביא לפירוק צוות של 100 איש ב-NetEase, עם רק כמה תפקידים שהוצעו במקומות אחרים בחברה.

ככל הנראה, הייתה מחלוקת בין Blizzard ו-NetEase לגבי התנאים הכספיים שהובילו לביטול הפרויקט. משחק המובייל World of Warcraft קיבל את שם הקוד "נפטון" ונועד להיות ספין-אוף נייד של ה-MMORPG, נקבע באותו יקום כמו WoW, רק שהוא התמקד בתקופת זמן אחרת.

Blizzard ו-NetEase היו שותפות מאז 2008. החברה פיתחה יחד את כותר המובייל דיאבלוDiablo Immortal, מפרסמת משחקי Blizzard כמו Hearthstone ו-World of Warcraft בסין, והיא בעלת עניין בליגת Overwatch (בעלת אלוף העולם הנוכחי, Shanghai Dragons).

זה לא הכותר היחיד המבוסס על Warcraft שבוטל. לפי בלומברג, היה גם משחק AR הדומה לפוקימון גו בשם הקוד אורביס, שהיה בפיתוח יותר מארבע שנים לפני ביטולו.

מספר פרוייקטים הקשורים לוורקראפט נמצאים בעבודה

בפברואר השנה, אקטיויז'ן-בליזארד (Activision Blizzard) שהייתה כבר אחרי הודעת הרכישה של מיקרוסופט הודיעה על תוכניותיה להביא את הזיכיון של Warcraft למובייל עם הכרזה של המנכ"ל בובי קוטיק.

מספר רב של חוויות וורקראפט ניידות בחינם להפעלה" בעבודה, ויש כמה "בפיתוח מתקדם". המשחקים יצרו הזדמנויות לשחקנים קיימים ולמעריצים חדשים לחוות את היקום של Warcraft בדרכים חדשות לגמרי.

אחד מהכותרים האלה הוא Warcraft Arclight Rumble, שבו אתה מרכיב צבאות עם דמויות מהיקום של Warcraft ונלחם בו במשימות שונות כשאתה מפקד על כוחות של מיניאטורות שולחניות דיגיטליות בקרב רב-נתיבי.

Warcraft Arclight Rumble הוא יכלול חוויה לשחקן יחיד עם למעלה מ-70 משימות, כמו גם אתגרים שבועיים וחודשיים בצורה של מבוכים מרובי חלקים, פשיטות ועוד. אתה יכול גם לשחק עם אחרים במצבים תחרותיים או שיתופי פעולה ולהצטרף לגילדות.

מקור:  Bloomberg

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות