נראה שסוף סוף משחק סאות' פארק חדש בדרך

משחק סאות' פארק (South Park) שלישי וחדש מגיע מ-THQ Nordic

במהלך האירוע המתוקשר של THQ Nordic 2022 Digital Showcase, בו הכריזה על אתחול ל- Alone in the Dark, מעריצי סאות' פארק קיבלו חדשות מרגשות. אמנם מעט מאוד מידע הגיע מ"ההכרזה" הזו, וכל מה שבאמת יש לנו זה הלוגו של South Park Digital Studios וקריינות מסתורית שאולי מגיעה מסטן מארש (או מאבא רנדי?) שמתמודד עם משהו שהוא "חם, חם, חם" ("hot, hot, hot") ומוסיף ""Urgh! Oh… oh, it's coming!"

הטיזר בסוף האירוע של THQ Nordic לשנת 2022 לפחות מאשר כי פרק חדש של סאות' פארק בהחלט מגיע. ה-25 בטיזר מסמן חגיגות ה-25 שנה לסדרת האנימציה.

זה יהיה המשחק השלישי שפותח על בסיס סדרת סאות' פארק כשהמשחק האחרון ששוחרר היה ב-2017. משחק התפקידים "South Park: The Fractured But Hole" (ביקורת שלנו כאן) שפותח על ידי Ubisoft בו אתה יוצר גיבור על וצוות עם עד 12 חברים מ-Coon and Friends.

משחק הבכורה בזיכיון שוחרר בשנת 2014 ונקרא South Park: The Stick of Truth. במשחק זה אתם משחקים בתור הילד החדש, שהכוכבים חזו את בואו ומוטלת עליכם המשימה להביס את כוחות הרשע, והמטרה העיקרית שלך היא לגלות את מקל האמת האבוד. פעולה זו תזכה אותך במקום בתור חברם החדש של סטן, קייל, קרטמן וקני.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות