מפתחי Witcher 3 ו-Cyberpunk לשעבר עובדים על משחק אונליין בגוף ראשון שיתרחש ביפן

למשחק שיעסוק בנינג’ות אין שם רשמי או תאריך יציאה, אבל ידוע לאלו פלטפורמות הוא יושק

קבוצה של מפתחי Witcher 3 ו-Cyberpunk 2077 לשעבר הקימו אולפן חדש ועובדים על משחק נינג’ה אונליין המתרחש ביפן הפיאודלית.

Dark Passenger הוא שמו של הסטודיו החדש, והוא מנוהל על ידי ג’קוב בן ומרצ’ין מיכלסקי, הראשון עבד כאמן סינמטי (קולנוע) ב-The Witcher 3, והשני היה אנימטור ב-Cyberpunk, שניהם תחת חברת האם של שני המשחקים הללו CD Projekt RED.

הציד מתחיל

הסטודיו ממוקם בפולין, ורשה, ואתר האינטרנט של האולפן שנמצא כרגע בשלב גיוס כישרונות מתעשיית הגיימינג, מתאר אותו כמורכב מ”מפתחים וותיקים, מומחי דם טרי”.

אספנו את הניסיון שלנו בהפקת כותרים כמו The Witcher 3: Wild Hunt ו-Cyberpunk 2077. ב-5 השנים האחרונות, כאולפן RealTime Warriors CGI, יצרנו מאות אנימציות, קטעים קולנועיים, דמויות ועולמות עבור משחקי אינדי רבים ומשחקי AAA.

אנחנו בונים עולם שובה לב ואפל מלא במסתורין, דמויות יוצאות דופן וקונפליקטים מתוחים שמכלים את ארץ פריחת הדובדבן (Land of the Cherry Blossom).

עוד מצוין באתר הרשמי כי המטרה של האולפן היא ליצור חוויות מקוונות מרגשות ביותר המתמקדות הן בשיתוף פעולה והן ביריבות (להבדיל ממשחקי נינג’ה שהתמקדו בסינגל, כמו Sekiro) . צוות הפיתוח ישים דגש על אינטראקציות בין אישיות, בריתות, עימותים נועזים ותפניות בלתי צפויות של אירועים. על מנת להפוך כל משחק לייחודי ומפתיע, הצוות ישים דגש על שימוש בפתרונות מתקדמים ופרוצדורליים. בעוד שהמטרה תהיה זהה עבור כל השחקנים, כל פעם השגתה תדרוש גישה, טקטיקה ומסלולים שונים.

מערכת התנועה שלנו תאפשר לשחקנים לבצע אבולוציות מדהימות כמו ריצה על חצים שנורו על ידי שחקנים אחרים, טיפוס מהיר על משטחים אנכיים עם שימוש בציפורני שוקו או שימוש בחנית יארי כמו מוט כדי לקפוץ מעל מכשולים.

בין כלי הנשק הרבים בארסנל השחקנים, יהיו קטנות, להבי טנטו ו-wakizash קצרים, שרשראות kusarigama, שוריקנים, סכיני זריקת קונאי ועוד רבים. עיסוק בקרב מטווח קרוב ידרוש מיומנות רבה כמו טקטיקה ושיתוף פעולה הדוק עם חברי הצוות.

מערכת מתקדמת של התאמה אישית תאפשר לשחקנים ליצור דמויות ייחודיות ולשנות את הנשק והציוד שלהם לפי טעמם. הם גם יוכלו ליצור דוג’ו משלהם – מרחב אישי שבו הם יכולים להזמין חברים לאימון קרב ותנועה. המשחק יהיה מבוסס מצב מרובה משתתפים מקוון, שכולל סוג של co-op, כמו גם היבטי PvP ו-PvE. והוא מפותח במנוע הגרפי ב-Unreal Engine 5.

המשחק מתוכנן כעת לצאת ב-Steam, ב-Epic Games Store, PS5, ו-Xbox Series X. אך לא אושר תאריך שחרור בשלב זה.

מקור: PCGamesN

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות