צפו בשידור חי של גיימפליי בכורה מתוך Skull and Bones

סוף סוף זה קורה: יוביסופט חושפת גיימפליי בכורה מתוך ה-IP הבא הגדול שלה סקאל אנד בונז ויש גם תאריך יציאה

Skull and Bones הוכרז בתערוכת E3 2017 כמשחקה הראשון של המפתחת Ubisoft Singapore, ששאבה השראה מהקרבות הימיים של Assassin's Creed IV: Black Flag. המשחק שאושר כי יכלול קמפיין לשחקן יחיד, צפוי להיחשף מחר, ה-7/7 בשעה 21:00, שעון ישראל. תוכלו לצפות באירוע מכאן:

ישוחרר ב-8 בנובמבר

הפיתוח על המשחק החל בשנת 2013, תחילה כהרחבה, ולאחר מכן ככותר ספין-אוף תחת השם Black Flag Infinite. לאחר מכן הוא הופק כפרויקט עצמאי, בין השאר בשל הטכנולוגיה הראשונית שלו מיושנת.

על פי דיווח של Kotaku, המשחק עבר שינויים רבים בכיוון ובהיקף במהלך הפיתוח, וחרג מהתקציב שלו מספר פעמים. בתחילה העלילה התרחשה באיים הקריביים, עברה להיפרבוראה (ארץ אגדית המוזכרת במסורות של יוון העתיקה ואחר כך גם של רומא העתיקה), ואז לבסוף לאוקיינוס ​​ההודי. המשחק עוצב מחדש מספר פעמים, תוך התמקדויות שונות בחקירה ימית ובקרב ספינות, לפני ששניהם נמחקו לטובת אלמנטים הישרדותיים יבשתיים בהשראת משחקים כמו Rust. לפי הדיווח, הפרויקט עלה ליוביסופט יותר מ-120 מיליון דולר.

במקור, המשחק היה אמור לצאת ברבעון 3/4 של 2018, נדחה מאוחר יותר ל-2019 ושוב עד מתישהו לאחר מרץ 2020. בשיחה עם משקיעים באוקטובר 2019, אישר מנכ"ל יוביסופט, איב גילמוט, שהמשחק נדחק לפחות לשנת הכספים 2021 ובחודש מאי 2021, הודיעה החברה על עיכוב לשנת הכספים אפריל 2022-מרץ 2023. הסיבות לשלל העיכובים הללו, על פי החברה הן בעיקר לעובדה שבזמן הפיתוח הארוך, צץ "חזון חדש" למשחק, מה שגרם לעיכובים בשחרור ככל שנדרש זמן פיתוח נוסף. בהתאם לזאת הופקד בידי האולפן הברלינאי (Ubisoft Berlin) לעזור לאולפן הסינגפורי בפיתוח המשחק.

אם לא יוכרז תאריך יציאה באירוע, Skull and Bone צפוי לצאת עד מרץ 2023

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות