נסו עכשיו בחינם את משחק האימה The Quarry

מפתחי The Quarry משיקים גרסת ניסיון חינמית חדשה ל-Steam ול-Xbox

בשבוע שעבר נרכש האולפן Supermassive Games על-ידי חברת Nordisk Games הדנית ונראה שהיא חיכתה לבחון את ההשקה של The Quarry, ששוחרר בחודש שעבר כי לסגור את העסקה סופית. האולפן הבריטי סופרמאסיב ידוע בעיקר בזכות משחקי אימה אינטראקטיביים, הודות להצלחה הכבירה של המשחק הגדול הראשון שלו Until Dawn מ-2015 אשר הושק אקסלוסיבית ל-Playstation 4.

כעת, מוצע המשחק The Quarry, כותר האימה החדש של החברה שזכה לביקורות לא רעות, לגרסת ניסיון בחינם הזמינה גם ב-Steam וגם ב-Xbox, מה שקראו לו פעם- דמו.

שחקנים יוכלו לקבל טעימה ממה שמציע The Quarry וטרם נמסר כמה זמן תקופת הניסיון זמינה בפועל. בהתבסס על גרסאות ניסיון של משחקים דומים, נראה שתצליחו לשחק במשך שעה בערך מהמשחק לפני שתקבלו עדכון ש"אם אהבתם, זה הזמן לרכוש אותו",. רק חבל שהאקשן במשחק מגיע בשלב מאוחר יחסית.

מה הסיפור של The Quarry?

משחק אימה בו אתה מכתיב את הסיפור, זה מה שיש למשחק להציע למי שעדיין לא התנסה באחת מההרפתקאות הנרטיביות הרבות של Supermassive Games. תקופת הניסיון החינמית הזו היא מקום מצוין להתחיל בו. The Quarry (המחצבה, בתרגום חופשי) עוקב אחר קבוצה של מדריכי מחנות בני נוער שנתקעו במחנה לאחר שהילדים הולכים הביתה והמכונית שלהם מתקלקלת. כמובן שמצב כזה לבני נוער היא סיבה לחגיגה ובכך, מסיבה. אבל כשהילדים נעלמו, מתחילה עונת הציד, ובני הנוער האלה רחוקים מלהיות לבד במהלך הלילה הגורלי הזה במחצבת האקט.

ככל שהאימה מתפתחת, זה תלוי בך (או בחברים שלך, במשחק מרובה משתתפים) מי חי ומי מת… אבל ההחלטות רחוקות מלהיות קלות, ולעתים קרובות, לדבר הנכון לכאורה לעשות יכול להיות השלכות הרות אסון. צעדו בזהירות במחצבה!

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x