דיווח: Assassin's Creed הבא ייקח אותנו לעיראק

בגדד היא היעד הבא של סדרת Assassin's Creed בעל שם הקוד RIFT

על פי הדיווחים, משחק Assassin's Creed הבא יתקיים בבגדד, כך על פי בלומברג ג'ייסון שרייר, כתב בלומברג. הידיעה הזו מגיעה בעקבות שמועות אחרות שטוענות כי המשחק יתקיים בכלל בסביבה אצטקית.

שרייר ציין כי המשחק הבא, שכרגע נושא את שם הקוד Assassin's Creed Rift, יתקיים בבגדד והפרקים הבאים, שכותרתם Assassin's Creed Infinity, יכללו מספר מיקומים, שאף אחד מהם לא יכלול הגדרה אצטקית.

המשחק הבא של AC הוא Rift, והוא מתרחש בבגדד

כמובן שמדובר כרגע בשמועות, והמידע הזה לא אושר על ידי חברת Ubisoft, אבל זה לא יהיה מפתיע אם השמועה תתברר כנכונה, כי אם שיחקתם ב-Assassin's Creed Valhalla, הספקתם להכיר את באסים (Basim), דמות שבעצם גדלה בבגדד.

בהתחשב בעובדה שמשחק Assassin's Creed הבא – כרגע בשם הקוד 'Rift' – התחיל כנראה את החיים כהרחבת Valhalla, לשמועה הזאת יש יסוד קיום, כל עוד לא דווח אחרת.

מחכים ל-Ubisoft Forward בספטמבר

יוביסופט אמורה ליצור משחק Assassin's Creed בקנה מידה קטן יותר, ממוקד התגנבות, המתוכנן לצאת השנה או 2023. הכותר, בשם הקוד Rift ובכיכובו של הדמות שהוזכרה למעלה Assassin's Creed Valhalla Basim, תוכנן במקור כהרחבה לכניסה העדכנית ביותר של הזיכיון לפני שהפך למשחק סולו בשנה שעברה, כך על פי בלומברג בכתבה מפברואר.

באסים מ-Assassin's Creed Valhalla יהיה הדמות הראשית הבאה?

כך או כך, יוביסופט תקיים בעוד חודשיים, ואם נדייק, ב-10 בספטמבר, "אירוע מרובה משחקים" ובשמו הרשמי Ubisoft Forward, ובאירוע הזה היא לבטח תחשוף את כל תוכניותיה לסדרת Assassin's Creed. האירוע יחגוג 15 שנים להיווסדה של הסדרה שהצליחה להוציא את יוביסופט מהקרשים.

מקור: Reddit

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות