הוכרז: משחק עולם פתוח חדש בסדרת שליחות קטלנית (Terminator) נמצא בפיתוח

אסטה לה ויסטה בייבי: סדרת הקאלט "שליחות קטלנית" תעובד למשחק חדש בעולם פתוח בז'אנר ההישרדות

משחק הישרדות בעולם פתוח, תחת הזיכיון של "שליחות קטלנית" (Terminator) נמצא בעבודה, כפי שהודיע האולפן של Nacon במילאנו במהלך המצגת של Nacon Connect.

החשיפה נעשתה באמצעות טריילר טיזר קצר במיוחד שבו, ניחשתם נכון, מציץ אלינו מן המרקע רובוט Terminator… וזהו בערך על הטיזר וזה מספיק. צפו בטיזר:

הכרזה זו מצטרפת למשחק נוסף תחת זיכיון "שליחות קטלנית" שאמור לצאת השנה, המשחק Terminator: Dark Fate – Defiance, משחק אסטרטגיה מקוון בזמן אמת המתרחש ביקום Terminator, בו אתם מפקדים על כוחות במלחמה בין האנושות לרשת המכונות החכמות הסינתטיות של Legion.

עולם פתוח פוסט-אפוקליפטי וכולל סיפור מקורי שמתבסס על אירועי הסרטים הרשמיים

המשחק הקודם היחיד של חברת Nacon Milan הוא סימלוטור הרכיבה על אופנועים SIM Rims Racing שהתקבל בצורה חיובית מטעם המבקרים. בפוסט ההכרזה באתר האינטרנט של החברה, האולפן טוען שמשחק הטרמינייטור – Terminator הקרוב שלו מתרחש ב"עולם פתוח פוסט-אפוקליפטי וכולל סיפור מקורי שמתבסס על אירועי הסרטים הרשמיים".

אתם משחקים כקבוצה של ניצולי אפוקליפסה גרעינית הנלחמת כדי להישאר בחיים בפרק זמן שבין יום הדין ליצירת ההתנגדות של ג'ון קונור.

'שליחות קטלנית' מתוך הסרט עם ארנולד שוורצנברג, האם הוא יגיע למשחק?

זה כל המידע שיש לנו כרגע, המשחק צפוי להגיע "בקרוב" אבל מהניסיון שלנו, "בקרוב" יכול להימשך גם תקופה ארוכה, במיוחד שהאולפן הדגיש שמדובר ב"פרויקט גדול חדש בפיתוח", שאין לו עדיין שם רשמי. אסטה לה ויסטה בייבי!

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות