מפתחת Warframe חושפת משחק תפקידים המוני חדש בשם Soulframe 

משחק ה-MMORPG שחשפה החברה יהיה חינמי (free-to-play) ואין לו עדיין תאריך יציאה

קשה לחשוב על שמות יצירתיים כששומעים על המשחק הבא של Digital Extremes, מפתחת Warframe, שנקרא Soulframe. משחק MMORPG בעולם של פנטזיה, שבמקרה חובק בחלקו שם של אחת הסדרות המצליחות בעולם, Dark Souls.

המשחק החדש והנוצץ של החברה זוכה לטריילר שעלה לראשונה ב-TennoCon 2022 בסוף השבוע – והוא מבטיח הרפתקה חינמי בעולם פתוח, והוא יהיה מחובר באופן רופף לקודמו Warframe כפי שהוא מתרחש ביקום "אחות". טיזר סינמטי ראשון יכניס אתכם לאווירה:

"עם האלמנטים של בניית העולם והנושאים של Soulframe, אנחנו באמת מחפשים לחזור לחביבות הילדות שלנו ולשאוב השראה מעולמות הפנטזיה המשוכללים שבהם התאהבנו כשגדלנו", הסביר המנהל הקריאטיבי, ג'ף קרוקס.

הצוות שלנו באמת מעוניין בכך שהרעיון הזה של הטבע והאנושות מתנגשים, ואנחנו נחקור הרבה מהנושאים האלה דרך העדשה שלנו תוך כדי משחק עם רעיונות של שיקום וחקירה.

Soulframe (קרדיט: Digital Extremes)

עם המעבר של קרוקס ל-Soulframe, רבקה פורד, אמורה לקחת על עצמה את תפקיד המנהלת הקריאטיבית ב-Warframe:

זהו כבוד המהול ברגש, להיות חלק מהעתיד של Warframe בתפקיד המנהל הקריאטיבי, עוד יותר כבוד הוא היכולת לעשות את זה עם חברי הצוות שגדלים לתפקידים שיוצרים את ההנהגה החדשה של Warframe.

Warframe הוא משחק יריות חינמי בגוף ראשון המתרחש ביקום מדע בדיוני, ואילו Soulframe הוא משחק MMO פנטזיה עם דגש על קרבות תגרה. כך שלא מדובר בדיוק במשחק המשך או יורש רוחני, כך שיהיה מעניין להבין את החיבור בין השניים. לגבי תאריך, כרגע, המשחק הזה בשלב מוקדם מאוד בפיתוח, אך צוות הפיתוח מקווה לגרום לכמה מעריצים לשחק בו בהערכה גסה "תוך שנה".

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות