רשמי: מצב קמפיין לשחקן יחיד למשחק 'Apex Legends' נמצא בפיתוח

מפתחי משחק הבאטל רויאל הפופולארי "אפקס לג'נדס" עובדים גם על סינגל פלייר ביקום המשחק

חברת Respawn Entertainment עובדת על כותר FPS חדש ביקום של Apex Legends, שהוא במקרה גם היקום של סדרת Titanfall, ונראה שזה משחק מבוסס קמפיין לשחקן יחיד.

המשחק החדש נמצא בפיתוח על פי רשימות משרות המגייסות מפתחים לפרויקט. יש מעט פרטים שצריך ללקט על איזה סוג של משחק זה יהיה, מעבר להיותו יריות מגוף ראשון ושחקן יחיד, על סמך התיאור של 'incubation unit' למשחק החדש.

משחק סינגל פלייר ביקום של Apex Legends? נקווה שכן

ניתן ללמוד מעט מאוד על המשחק מתיאור התפקיד, כמו "מגוון רחב של מערכות, כולל התנגשות, פיזיקה, אודיו" והיבטי פיתוח טכניים אחרים. תפקידים אחרים של הצוות מתארים זאת כ"הרפתקה חדשה לגמרי של Respawn לשחקן יחיד".

כך שבהחלט יתכן שהחברה עובדת על משחק Apex Legends מבוסס סיפור, בהתחשב בידע העשיר ובניסיון הרב שצברה בלהיט ה- Battle Royale שלה, למרות שיש לבטח לא מעט מעריצים שעדיין מחכים לאישור השמועות על כך שטייטנפול 3 נמצא בפיתוח.

התגעגעתם לטיטאנים? גם אנחנו

ריספאון, שנרכשה על ידיד חברת EA, ושמייסדיה (ג'ייסון ווסט ווינס זמפלה) חתומים על הצלחת סדרת קול אוף דיוטי, הודיעה בעבר שהיא עובדת על משחק חדש לשחקן יחיד, אם כי לא ברור אם מדובר באותו כותר בפיתוח, או בכותר אחר, מלבד כותרי מלחמת הכוכבים (כולל האחרון שהוכרז Star Wars: Jedi Survivor).

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות