משחקי PS Plus החינמיים לחודש אוגוסט נחשפו

סוני חשפה את המשחקים החינמיים שיגיעו באוגוסט למנויי הפלוס- יאקוזה, טוני הוק וסיוטים קטנים

המשחקים החינמיים של חודש יולי למנויי הפלייסטיישן פלוס (המחודש) לא גרמו לנו לקפוץ מהכיסא, להבדיל מחודש קודם (בו קיבלנו כמובן את God of War), ובכל זאת יש לכם עד ה-1 באוגוסט להוריד את Crash Bandicoot 4: It’s About Time, Man of Medan ו- Arcadegeddon.

סוני פרסמה בבלוג הרשמי שלה את המשחקים החינמיים לחודש הבא, ואנחנו מקבלים את יאקוזה, את טוני הוק המחודש על הסקייטבורד וגם את המשחק המקסים ליטל נייטמר. אפרופו יאקוזה, סוני פרסמה כי 8 משחקי יאקוזה יגיעו השנה לשירות הפלוס, החל מהחודש.

יאקוזה: כמו דרקון (Yakuza: Like a Dragon) | PS4, PS5

במשחק ההרפתקאות בשילוב RPG אנחנו משחקים את איצ'יבאן קאסוגה, רטינה בדרג נמוך של משפחת יאקוזה בדרג נמוך בטוקיו, החוזר לחברה לאחר שריצה 18 שנים על פשע שלא ביצע. חשפו את האמת מאחורי הבגידה של משפחתו תוך כדי חקירה ולחימה דרך עיר יפנית מודרנית. בנה מסיבה מקבוצה מרופטת של מנודים של החברה, בלה איתם זמן כדי לפתוח יכולות חדשות וכישורים משולבים. קח חופש מהמסע שלך כדי לשקוע בקארטינג, משחקי ארקייד או 50 סיפורי משנה.

טוני הוק 1 ו-2 בחבילת דלוקס – Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 Cross-Gen Deluxe Bundle | PS4, PS5

שחקו את Tony Hawk's Pro Skater ואת Tony Hawk's Pro Skater 2 באוסף אפי אחד, שנבנה מחדש מהיסוד ב-Incredible HD. כל הסקייטרים, הרמות והטריקים המקצוענים חזרו ושוחזרו במלואם, ועוד. החלק על שירים מהפסקול המגדיר את העידן יחד עם מוזיקה חדשה. חזקו את הכישורים שלכם על ידי ביצוע מפגשים מקוונים ותחרות מול שחקנים מרחבי העולם במצבי מרובה משתתפים ובלוחות הישגים חיים. שחקו בתור מחליקים מהסגל המקורי (טוני הוק, קארים קמפבל, באקי לאסק ועוד) או גלשו לסגל החדש המורכב מחליקים אולימפיים (Nyjah Huston, Aori Nishimura, Leticia Bufoni, ועוד).

Little Nightmares | PS4 (סיוטים קטנטנים)

עזרו לסיקס (Six), ילדה קטנה ורעבה להימלט מהמאו – כלי ענק ומסתורי המאוכלס על ידי נשמות מושחתות שמחפשות את הארוחה הבאה שלהן. ככל שתתקדם במסע שלך, חקור את בית הבובות המטריד ביותר שמציע כלא לברוח ממנו ומגרש משחקים מלא סודות לגלות. התחבר מחדש לילד הפנימי שלך כדי לשחרר את הדמיון שלך ולמצוא את הדרך החוצה! לשון המפתחים.

מקור: פלייסטיישן בלוג


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות