נחשף: מי יככב השנה על עטיפת פיפא 23?

לקראת החשיפה הרשמית של המשחק, כוכב פאריס סן ז'רמן, אמבפה וקאר והכדורגלנית סאם קאר נבחרו להופיע על עטיפת גרסת המשחק FIFA 23 Ultimate Edition

עטיפת המהדורה האולטימטיבית של FIFA 23 תכלול את סם קר וקיליאן אמבפה, כך חשפה EA Sports. זו הפעם השלישית ברציפות שכוכב פאריס סן ז'רמן, אמבפה, מעטר את סמל הדגל של הפוטבול של EA, ואילו שחקנית צ'לסי נשים והנבחרת האוסטרלית סמנתה מיי "סאם" קר (Sam Kerr) היא שחקנית הכדורגל הראשונה שעושה זאת מאז תחילת הסדרה ב-1993. מחר בערב תחשוף EA את הטריילר הרשמי של המשחק פיפא 23.

המהדורה האולטימטיבית הסופית?

זה אמור להיות השער הסופי של המהדורה האולטימטיבית אי פעם, מאז EA ופיפ"א הסכימו להיפרד לאחר כמעט 30 שנה. המשמעות של זה בפועל היא שפיפ"א, גוף הכדורגל העולמי לא יספק עוד את הרישיונות למשחק הכדורגל הפופולרי ביותר בעולם, ולאחר סיום השותפות, סדרת הכדורגל המובילה של EA תיקרא EA Sports FC.

כמעט כמו מסי: קיליאן אמבפה, פעם שלישית ברציפות

למרות המעבר ל-EA Sports FC יהיו לחברה עדיין כביכול את רוב, אם לא את כל הרישיונות הזמינים שרכשה ושעדיין רלבנטיים מהמשחקים FIFA 22 ו-FIFA 23, כולל שמות שחקנים, ערכות ותגים של קבוצות, ותחרויות על ידי משא ומתן עם איגודי שחקנים, ליגות ויצרני בגדי ספורט. בנפרד.

מחר (שעה 19:00, שעון ישראל) תחשוף EA את טריילר הבכורה למשחק פיפא 23 ואף על פי שלא אושר תאריך שחרור עבור FIFA 23, משחקי פיפ"א שוחררו באופן מסורתי סביבות סוף ספטמבר או תחילת אוקטובר, כאשר הדגמה/דמו שמציגים את התכונות החדשות צפויים להגיע חודש קודם לכן.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות