הקאמבק של הגברת הזקנה: יובנטוס חוזרת לפיפא 23 לאחר היעדרות של 3 שנים ו-EA חושפת גיימפליי ראשון

מועדון הכדורגל Juventus FC חוזר ל-FIFA 23 לאחר היעדרות של 3 שנים, כך חשפה EA Sports שפרסמה סרטון גיימפליי ראשון למשחק

החשיפה הרשמית של FIFA 23 כבר מאחורינו, וכעת אוהדי הגברת הזקנה, הלא היא קבוצת יובנטוס יכולים להיות מאושרים שכן, לאחר מספר שנים במדבר ותחת שם גנרי, היא חוזרת למשחק בשמה הרשמי. מאז FIFA 20, יובה הופיעה בסדרת המשחקים בתור הקבוצה הגנרית 'Piemonte Calcio' עקב הסכמי רישוי עם היריבה eFootball (לשעבר Pro Evolution Soccer).

בנוסף לערכת התלבושת הפסים השחור-לבן הקלאסית, FIFA 23 יכלול ייצוג אותנטי של אצטדיון אליאנץ ביאנקונרי (Bianconeri’s Allianz) וסריקת פנים חדשה לחלוץ הכוכב העולה הסרבי דושאן ולאחוביץ'.

דושאן ולאחוביץ', המעבר מפיורנטינה ליובנטוס הפך אותו לכוכב

בנוסף, קלאודיו מרצ'יסיו ("הנסיך הקטן") קשר יובנטוס לשעבר, וסטטיסטית, אחד הפייבוריטים בדירוג של פיפ"א, יככב כגיבור FUT ב- FIFA Ultimate Team של המשחק.

מה חדש ב FIFA 23?

ההכרזה הרשמית של EA הביא איתה כמה שינויים מרעננים בסדרת משחקי הכדורגל פיפא, כמו מצבי משחק עבור גביע העולם לגברים 2022 ומונדיאל לנשים 2023, ובפעם הראשונה בסדרה, FIFA 23 יאפשר לשחקנים לעלות למגרש עם קבוצות מועדוני נשים מאנגליה וצרפת.

זו גם הפעם הראשונה בסדרת פיפ"א שאישה מככבת על עטיפת ה-Ultimate Edition, סם קר, הכדורגלנית הבינלאומית (נבחרת אוסטרליה) של צ'לסי, שמצטרפת לכוכב פאריס סן ז'רמן, אמבפה.

היום חשפה EA סרטון גיימפליי חדש (Gameplay Deep Dive) שמציג את HyperMotion 2, גרסה מעודכנת של טכניקת למידת המכונה והתוצאה היא מעל 6K אנימציות שהועברו מהעולם האמיתי למגרש הווירטואלי. שתיים מהתכונות החדשות של FIFA 23 ששופרו על ידי HyperMotion 2 הן כדרור טכני ו-ML-Jockey. צפו:

פיפא 23 צפוי להיות משחק פיפא האחרון, מאז ש-EA ופיפ"א הסכימו להיפרד לאחר כמעט 30 שנה. המשמעות של זה בפועל היא שפיפ"א, גוף הכדורגל העולמי לא יספק עוד את הרישיונות למשחק הכדורגל הפופולרי ביותר בעולם, ולאחר סיום השותפות, סדרת הכדורגל המובילה של EA תיקרא EA Sports FC.

למרות המעבר ל-EA Sports FC יהיו לחברה את רוב הרישיונות הזמינים שרכשה ושעדיין רלבנטיים מהמשחקים FIFA 22 ו-FIFA 23, כולל שמות שחקנים, ערכות ותגים של קבוצות, ותחרויות על ידי משא ומתן עם איגודי שחקנים, ליגות ויצרני בגדי ספורט. בנפרד.

לפיפ"א 23 אין עדיין תאריך יציאה מתוכנן, אבל, באופן מסורתי המשחק יוצא בסביבות תחילת אוקטובר.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות