מתגעגעים ל-Bully ? קבלו הצצה לאיך הרימייק יכול להיראות במנוע UE5

סרטון קונספט חדש מציג קטעים מהמשחק הנוסטלגי Bully באמצעות המנוע הגרפי החדש Unreal Engine 5, לקינוח יש גם מקס פיין ושובר שורות

בסרטון האחרון של TeaserPlay קיבלנו הצצה דמיונית למשחק רימייק דמיוני ל- Bully , הלהיט של רוקסטאר ששוחרר במקור ב-2006 והיה משחק פעולה והרפתקאות בעולם פתוח פנטסטי שמתרחש בבית ספר. כוכב המשחק הוא נער מתבגר בן 15 בשם "ג'ימי", תלמיד קשה עם רקע קשוח. הסרטון לקח כמה חלקים מהמשחק המקורי ושדרג אותם באמצעות גרפיקה מהדור הבא ובתכונות של מנוע Unreal Engine 5 כמו Lumen, Nanite, Ray Tracing ו-Metahuman כדי ליצור את פני ג'ימי הופקינס וד"ר קראבלסניץ וחלק מהסביבות והרקע של המשחק. התוצאה מרשימה:

כמובן שהסרטון הזה הוא לא הכרזה מפתיעה ורשמית על רימייק מלא , אלא טריילר קונספט שמציג איך יכול להיראות רימייק מודרני למשחק בולי. אנחנו לא בטוחים מה זה אומר, אבל בטח שמתם לב לכיתוב בעברית על האוטובוס "בית חינוך לבנות בנות חיל":

Bully רימייק- בית חינוך לבנות בנות חיל

יש הרבה פרויקטים מחודשים של Unreal Engine 5 עם מראה מחודש וקדימונים מפוארים בחוץ, במיוחד למשחקים קלאסיים כמו Halo ODST שקיבל לפני זמן קצר טריילר מחודש ואפילו מקס פיין הנהדר:

שובר שורות- המשחק

הערוץ העלה לאחרונה סרטון קונספט דומה אבל שלא מבוסס על משחק קלאסי אלא על אחת הסדרות הטובות בהיסטוריה- שובר שורות ובמשחק דמיוני תחת אותו שם. מלבד הפנים והאנימציות שזקוקות לשיפוץ, הקונספט נראה מסקרן:


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות