דיווח: ל-GTA 6 תהיה דמות ראשית נשית בפעם הראשונה בהיסטוריה של הסדרה

תאריך יציאה של גיטיאיי 6? לפחות בעוד שנתיים, הגיבורה הנשית הראשונה של הסדרה והמפה החדשה: הנה כל מה שדיווח האתר בלומברג על הפרק הבא בסדרה- Grand Theft Auto VI

בלומברג (Bloomberg) אתר החדשות פופולרי ואחד מוותיקי סוכנות הידיעות הבינלאומית פרסם דיווח ופרטים חדשים על המשחק הבא בסדרת Grand Theft Auto, הלא הוא GTA 6.

על פי הדיווח, הפיתוח של Grand Theft Auto VI היה איטי יותר מכפי שציפו מעריצים חסרי הסבלנות ואפילו עובדיה הוותיקים של רוקסטאר, למרות שהמורל ברחבי החברה גבוה מאי פעם, לדברי עובדים רבים. בין הכיוון החדש של החברה לעזיבתו של דן האוזר ב-2019, שהוביל כיוון יצירתי במשחקים קודמים רבים, כל הסימנים מראים ש- GTA VI ירגיש שונה מאוד מקודמו. דן (דניאל) הוא המייסד השותף (יחד עם אחיו סם) וסגן נשיא לשעבר בחברת רוקסטאר (Rockstar Games) שבנוסף להפקת וכתיבה משותפת של כל כותרי GTA, היה הכותב הראשי של המשחקים Bully (2006), Red Dead Redemption (2010) ומקס פיין 3 (2012). וכעת נעבור לפרטים העסיסיים שפורסמו:

תהיה גיבורה נשית ממוצא לטיני

המשחק יציג לראשונה גיבורה נשית שניתן לשחק בה, על פי מקורות פנימיים. האישה היא לטינית ותהיה אחת מצמד הדמויות המובילות בסיפור שיושפע מצמד שודדי הבנקים האייקוניים בוני וקלייד. אין כרגע מידע על הדמות הגברית או על מוצאו.

שחרורו של GTA 6 הוא כנראה בעוד שנתיים

אנליסטים בתעשייה צופים שגיטיאיי 6 ייצא מתישהו בשנת הכספים 2024 של Take-Two, שנמשכת מאפריל 2023 עד מרץ 2024, אך המפתחים סקפטיים. המשחק נמצא בפיתוח בצורה כלשהי מאז 2014. למרות שקיימים לוחות זמנים רופפים, אנשים שהתראיינו לכתבה זו אמרו שהם לא יודעים על תאריך יציאה מוצק ושהם מצפים שהמשחק ישוחרר בעוד שנתיים לפחות. מוקדם יותר השנה, קבוצה של מעצבים עזבה את משרד רוקסטאר באדינבורו, ואמרה לעמיתים שנמאס להם מחוסר ההתקדמות.

GTA 6 יתרחש במיאמי, בעולם גדול יותר מכל משחקי הסדרה עד היום

התוכניות המקוריות לGTA 6, אשר נקרא בשם הקוד Project Americas, היו שהוא יהיה גדול יותר מכל משחק Grand Theft Auto עד כה. תכנונים מוקדמים קראו להכללה של טריטוריות שעוצבו בדגם של שטחים גדולים של צפון ודרום אמריקה, לפי אנשים שמכירים את התוכניות.

המפה החדשה של המשחק מתמקדת כעת בגרסה בדיונית של מיאמי והאזורים הסובבים אותה. התוכנית היא לעדכן את המשחק ללא הרף לאורך זמן, ולהוסיף משימות וערים חדשות על בסיס קבוע, שההנהגה מקווה שיובילו לפחות קריסות במהלך החודשים האחרונים של המשחק. ובכל זאת, עולם המשחק נותר עצום, עם יותר מיקומים פנימיים ממשחקי Grand Theft Auto הקודמים, שמשפיעים על ציר הזמן.

מקור.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מקווה שאפשר להחליף לגבר