צפו בליידי דימיטרסקו בטריילר החדש של Resident Evil Village: The Mercenaries

אנסמבל חדש של גיבורים ונבלים מצטרפים בעדכון התוכן של הרחבת Winters, ותוכלו להכנס לנעליה של ליידי דימיטרסקו

למי שקצת לא מעורה במקומה של הגברת ב-RE8, ליידי אלצ'ינה דימיטרסקו (מבוטא דימיטריסק) היא אנטגוניסט ראשי במשחק Resident Evil Village (הידוע גם בשם Resident Evil 8) והיא הרוזנת של טירה גדולה באזורים הכפריים של מזרח אירופה. היא הייתה קשורה לסדרת רציחות שראשיתה כמה עשורים, והיא ראש משפחת דימיטרסקו. היא גם חברה בארבעת הבתים, שאמא מירנדה משרתת, שליט הכפר האירופי. היא אימם של בלה, קסנדרה ודניאלה דימיטרסקו.

הטריילר החדש ששחררה קפקום (Capcom) עבור Resident Evil Village Gold Edition ו-Winters' Expansion DLC, מציג דמויות חדשות שניתן לשחק בהן, שלבים נוספים ושיפורים נוספים, וכמון Mercenaries.

Winters’ Expansion – ההרחבה הגדולה

הרחבת הוינטרס (Winters’ Expansion) מתרחשת כמה שנים לאחר אירועי Resident Evil 7 ומחדשת את סאגת משפחת וינטרס. הוא מוצא את איתן ניצוד על ידי אויבים חדשים בכפר מבודד.

ב-Mercenaries (שכירי חרב), אנסמבל חדש של גיבורים ונבלים מצטרפים לגיבור איתן וינטרס כדמויות שניתן לשחק ב-The Mercenaries Additional Orders. עדכון התוכן של הרחבת Winters מאפשר לכם להיכנס לנעליה הגדולות של אלצ'ינה דימיטרסקו, להשתמש בכוחות המגנטיים של קארל הייזנברג ולשחק בתור כריס רדפילד באמצעות ארסנל הנשקים והאגרופים שלו.

כריס רדפילד – Resident Evil 8

כריס רדפילד מככב גם ב-The Mercenaries Additional Orders, והפאנץ' שלו יבנה את מד הסתערות. כאשר הוא פעיל, כריס יזוז ויטען מחדש במהירות הבזק. יש לו גם את האפשרות לבקש מכות תמיכה מחוליית זאב הכלב (Hound Wolf Squad) כדי לאתר עמדות אויב ולחסלם.

בתור ליידי דימיטרסקו, אתם תסתובבו מעל בני ליקאן או אויבים אחרים שעומדים בדרכך. היא תבנה את מד הריגוש שלה בלחימה על ידי חיתוך אויבים עם הטפרים החדים שלה, מה שיאפשר לה לבצע פעולות כמו הטחת אויבים או זימון בנותיה.

אם תשחקו בתור לורד קארל הייזנברג (Lord Karl Heisenberg), תשתמשו בפטיש מסיבי ותהיה לכם את היכולת לתפעל זרמים מגנטיים, ותוכלו לצרף אליכם את סולדת ג'טס (Soldat Jets). הייזנברג יכול גם להחליף את מהירות התנועה כדי לראות ממה מורכבים אויבים על ידי משיכתם פנימה עם השדה המגנטי שלו או על ידי השלכת גרוטאות מתכת כגון להבי מסור לעבר לוחמים.

הזמנה מוקדמת של Resident Evil Village Gold Edition החל מהיום

Resident Evil Village Gold Edition מאגד את משחק הבסיס עם קוד להרחבת הווינטר. הוא כולל מצב גוף שלישי, הזמנות נוספות של שכירי החרב ו-Shadows of Rose, DLC נרטיבי חדש בעקבות סיפורה של בתו של איתן, רוזמרי, על רקע 16 שנים לאחר הקמפיין ולקינוח הוא גם מכיל את התוכן הדיגיטלי של Trauma Pack.

Resident Evil Village Gold Edition ו-Winters' Expansion זמינים להזמנה מוקדמת החל מהיום למחשב האישי, PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4 ו-Xbox One. סקין של זאב הרחוב (Street Wolf Outfit) יוענק לכל מי שיזמין לפני ה-24 בנובמבר. הסקין הזה מיועד לרוזמרי ב-DLC הסיפור של "Shadows of Rose".

Resident Evil Village Gold Edition ישוחרר ב-28 באוקטובר ל- Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5  וגם ל-PC ול-Stadia.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x