מפתח DOOM הכריז שהוא עובד על משחק FPS חדש

ג’ון רומרו עובד על משחק יריות בגוף ראשון (FPS) חדש, וזה לא קורה בכל יום

זקני השבט של מועצת הגיימרים לא יכולים לשכוח את המשחק Doom המקורי משנת 1993, המשחק המיתולוגי שיחגוג 30 שנות דם וגולגולות בשנה הבאה. ג’ון רומרו (John Romero), הוא אחד מיוצרי המשחק המקורי (ושותף גם ל-Quake), הבחור שטבע את המונח Deathmatch וחתום על המשחק ששינה את כל הכללים של ז’אנר משחקי היריות מגוף ראשון-First Person Shooter. לצעירים שבחבורה, ובשביל לסבר את האוזן לרמת הפופולריות של המשחק, בנקודה מסוימת Doom היה מותקן על יותר מחשבים מאשר מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, Windows 95.

משחק FPS שיתמקד במולטיפלייר

בציוץ מוקדם יותר הלילה, רומרו צייץ ואמר שהוא שוכר לעבודה ל"FPS החדש" ב"רומרו משחקים" (Romero Games). המידע בציוץ ממשיך ומסביר שהצוות "עובד עם מפרסם גדול" ועל המשחק, שהוא "FPS חדש לגמרי עם IP מקורי וחדש".

הצוות נמצא כרגע בשלב הגיוס, מה שאומר שהמשחק כרגע בשלבי הפיתוח המוקדמים ביותר, אבל הציוץ של רומרו אומר שהאולפן מתרחב, כלומר העבודה כבר החלה אבל הגיע הזמן להעלות הילוך. אתר האינטרנט של הסטודיו (romerogames.com) מאשר שהמשחק מפותח עם "הטכנולוגיה החדישה ביותר" של Unreal Engine 5.

ג’ון רומרו, אחד מאבות ז'אנר ה-FPS

משיטוט במשרות המוצעות כרגע אין יותר מדי רמזים או מידע, מלבד ההתמקדות של הפרויקט במולטיפלייר. תפקידים רבים מצביעים על התמקדות משמעותית בריבוי משתתפים – הדרישות של המעצב המוביל למשל, כוללות "ניסיון רב" ב"קונסולות הדור הנוכחי או מחשבים אישיים שהכילו רכיב מרובה משתתפים", כמו גם תפקידי ארכיטקט אונליין (Online Architect) ומתכנת מרובי משתתפים בכיר.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות