דיווח: משחק "הפנתר השחור" נמצא בפיתוח

על פי הדיווחים, משחק "הפנתר השחור" מגיע מאולפן EA החדש שבכיריו חתומים על Shadow of Mordor

אירוע קומיק-קון (Comic-Con) 2022 בסאן דייגו סיפק כמה חשיפות ענק, כמו באטגירל מהמשחק "אבירי גותהאם", ולחובבי הקולנוע קיבלנו את הטיזר הרשמי של "הפנתר השחור: ואקאנדה לנצח" (Black Panther: Wakanda Forever ובקיצור "הפנתר השחור 2") המבוסס על דמותו של הפנתר השחור והוא נועד להיות המשך לסרט "הפנתר השחור" ויסמן גם את הסרט ה-30 ביקום הקולנועי של מארוול. הסרט יצא לאקרנים בתאריך ה-11 בנובמבר, 2022.

לחברת מארוול יש בקנה כמה משחקים שנמצאים בתהליך של פיתוח, כולל ספיידרמן 2, וולברין (Wolverine) ושמש חצות (Midnight Suns), וכעת המדליף ג'ף גראב חשף פרטים חדשים על משחק פנתר שחור פוטנציאלי.

מה ידוע על משחק הפנתר השחור?

לפי גראב, משחק הפנתר השחור הזה מגיע באדיבות EA, ולא סוני כמו ספיידרמן 2 ווולברין. לטענתו המשחק נמצא בפיתוח באולפן EA חדש הממוקם בסיאטל, בראשותו של קווין סטפנס, ששימש בעבר כסמנכ"ל בחברת מונולית' (Monolith Productions) שחתומה על Middle-earth: Shadow of Mordor . האולפן הוכרז רשמית בשנה שעברה, אך שמו טרם נחשף, אבל, יש גם כמה פרטים מעניינים:

משחק "הפנתר השחור" יהיה משחק פעולה-RPG (משולב תפקידים) בעולם פתוח לשחקן יחיד. למרות שהוא לא יהיה ליניארי כמו Star Wars Jedi: Fallen Order, המשחק יהיה מושפע מחלק מהאלמנטים שבו. בחזית העלילתית, שחקנים יכנסו לנעליו של פנתר שחור חדש בעקבות מותו של הקודם.

הגיע הזמן למשחק בכיכובו של הפנתר השחור?

גראב והמארח המשותף שלו מייק וויליאמס לא נראו לגמרי בטוחים אם שחקנים יכולים ליצור פנתר שחור משלהם ומה ההשלכות של זה.

למשחק קוראים Project Rainier, ואני מאמין שזה מתייחס להר בוושינגטון [מדינה]. זה משחק לשחקן יחיד, הוא בפיתוח מוקדם מאוד, והמשחק מתחיל כשהפנתר השחור מת והשחקן הולך לקחת על עצמו את האתגר להפוך לפנתר השחור החדש. נראה שזו ההגדרה למשחק. סביר מאוד להניח שהוא מיוצר על ידי האולפן החדש בסיאטל שהוקם על ידי יוצאי מונולית.

כל זה כמובן נשמע נהדר ומבטיח, אבל קחו בחשבון שמדובר בשמועות בלבד ושום דבר אינו רשמי למרות שנראה שגראב היה די בטוח במידע שלו. משחק Black Panther ייעודי, וואקנדה בעולם פתוח שנוצר על ידי כמה מהאנשים שעבדו על משחקי מורדור, נשמע כמו הצלחה בטוחה.

מקור: Giant Bomb

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות