התגעגעתם למלחמת העולם הראשונה? Isonzo ישוחרר בספטמבר

משחק היריות Isonzo (מולטיפלייר) מקבל תאריך יציאה ותוכלו לרכוש אותו ב-30 דולרים ב-13 בספטמבר ולהצטרף לצבא האיטלקי

אם אתם חובבי משחקי יריות היסטוריים ואהבתם משחקים כמו Verdun (ביקורת שלנו כאן) ו- Tannenberg, המשחק הזה בהחלט משהו ששווה לחכות לו. Isonzo הוא משחק יריות מגוף ראשון (FPS) מבית היוצר של האולפנים M2H ו-Blackmill Games, שעומדים מאחורי סדרת המשחקים הללו, WW1 Game Series, שעסקו במלחמת העולם הראשונה (בדיוק כמו באטלפילד 1 רק עם עשירית התקציב).

הצטרפו לצבא האיטלקי

בעוד ורדן התמקדה ב"מלחמת חפירות" (trench warfare) של החזית המערבית (בהשראת הקרב הידוע לשמצה על ורדן, 1916) וטננברג הביא שחקנים לחזית המזרחית שבה התעמתה האימפריה הרוסית עם גרמניה (בהשראת קרב הכיתור של טננברג, 1914), איזונזו פותח את החזית הדרומית עם האיטלקים הנלחמים באימפריה האוסטרו-הונגרית.

החזית האיטלקית הייתה ההזדמנות המושלמת עבורנו להעלות שלב בסדרת המשחקים של WW1, הן באופן פיגורטיבי והן מילולית. לוחמה אלפינית באיזונזו מביאה הרבה מכניקת משחק טרייה לסדרה, יחד עם הצבא האיטלקי החדש, מול אוסטריה-הונגריה.

הלחימה מתרחשת בין הפסגות הנופיות, העמקים הסלעיים והעיירות האידיליות של צפון איטליה. מצב המשחק ההתקפי החדש מציב את השחקנים ממש באמצע התקפות מפתח היסטוריות בחזית האיטלקית, החל מקרב בגובה בהרי האלפים ועד לקרבות האכזבים על נהר האיסון.

Isonzo  ישוחרר ב-13 בספטמבר ל-Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5  וגם ל-PC.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות