על חלל: צפו ב-15 דקות של גיימפליי מתוך Starfield

סטארפילד, משחק החלל השאפתני של באת’סדה זוכה לסרטון גיימפליי משכנע וארוך

בדיוק בשנה שעברה זכינו להצצה מוקדמת של Starfield בתערוכת ה-Xbox & Bethesda של מיקרוסופט שבישרה בעיקר כי המשחק נדחה ל-2023. כעת, באותו אירוע, שנה אחרי, אנו מקבלים מבט מקרוב על ה-IP החדש הראשון של Bethesda (ששייכת היום למיקרוסופט) מזה 25 שנה וסרטון באורך 15 דקות של גיימפליי. צפו:

בסרטון ניתן לראות התקדמות למעבדת מחקר נטושה, שם מסתתרים פיראטים. כאן אנו רואים את מערכת ההתקדמות של XP בפעולה לכל הרג, ואת כלי הנשק הזמינים בסטארפילד. ניתן אפילו להשתמש בחבילת סילון כדי להניע את עצמך לעבר אויבים. כמו במשחקי Bethesda קודמים, תצטרכו לבחור את המנעולים של תיקי נשק שנמצאים ברחבי Starfield אם אתם אוהבים לחפש שלל.

מה הסיפור של סטארפילד?

סטארפילד, באופן טבעי, מתרחש בחלל שבו שחקנים יקחו על עצמם את התפקיד של הקבוצה האחרונה של חוקרי חלל. את החוקרים תפגשו בעיר הבירה ניו אטלנטיס, שם תגלו שקבוצה זו של חוקרים מחפשת חפצים ברחבי המערכות של סטארפילד.

בשלבים המוקדמים של המשחק, אתם מגיעים לירח של Kreet, אחד מתוך יותר מ-1,000 כוכבי לכת ששחקנים יוכלו לטוס אליהם ולחקור בחופשיות. המשחק מופעל על ידי המנוע הגרפי החדש של באת’סדה שנקרא Creation Engine 2.

סטארפילד מתואר על ידי במאי המשחק טוד הווארד, כסקיירים בחלל (“Skyrim in space”), וניתן יהיה לשחק את משחק ה-RPG הזה בגוף ראשון ושלישי, אבל בעיקר בגוף ראשון. המשחק נשען בצורה עמוקה על בניית הדמות ושיפורה, קיימות שלוש תכונות עיקריות להתאמה אישית עבור הדמות שלכם ומערכת המיומנויות תכלול פתיחת נעילה ודרגות נפרדות.

Kreet – במבט מגוף שלישי

התאמה אישית של ספינות חלל

תוכלו לבנות מאחז משלכם ליצירת משאבים על פני כוכבי הלכת, ולשכור דמויות שאתם פוגשים כדי לשמור עליהן. חלמתם לבנות ספינות חלל משלכם? זה קיים במשחק ותוכלו גם לבחור את חברי הצוות שלכם ולהתאים אישית את המראה והפריסה של הספינה. יהיה במשחק מגוון של יצרני ספינות חלל ומודולים להתאמה אישית.

אחת מספינות החלל שלהם בסטארפילד

תוכלו לנחות ולחקור בחופשיות את כל כוכבי הלכת במערכת של Starfield, ובת’סדה אומרת שיש יותר מ-1,000 כוכבי לכת שכולם פתוחים לשחקנים לחקור. זה נראה אובר שאפתני אבל זה בטח אחת הסיבות שהמשחק נדחה לאחר שבמקור היה אמור לצאת ב-11 בנובמבר 2022, (קריצה לתאריך השחרור של The Elder Scrolls V: Skyrim). מה בכל זאת לגבי תאריך יציאה? מיקרוסופט אמנם רשמה לאחרונה את Starfield כשחרור ב”תחילת 2023″ וכרגע הדבר היחיד שבטוח הוא שהמשחק יושק בלעדית ב-Xbox Series X/S (וכמובן למחשב האישי) בשנה הבאה.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות