אפשר לפתוח ארנקים: אלה הדילים הכי שווים בסאמר סייל של Steam

ה-Steam Summer Sale יצא לדרך עם שלל משחקים במחירים שווים במיוחד, ליקטנו עבורכם את הדילים הטובים ביותר (מתעדכן)

כמדי שנה, כשמגיע הקיץ, חנות המשחקים הדיגיטלית הגדולה בעולם יוצאת בקמפיין רחב של משחקים תחת השם Steam Summer Sale. יש אלפי משחקים במבצע ולפעמים מפספסים משחק שפעם רצינו לקנות אבל חיכינו לדיל טוב. הזמן הזה הגיע וניסינו לרכז עבורכם את המשחקים הכי משתלמים כרגע בסטים. המבצע יסתיים ב-7 ליולי. שנתחיל?

God of War $39.99 (20% הנחה)

אחד המשחקים הטובים ביותר בכל הזמנים ששוחררו לקונסולת הPS4, הוא המשחק God of War (2018) (ביקורת שלנו כאן). סוני הביאה לנו, שחקני המחשב, בשנתיים האחרונות את מיטב המשחקים הגדולים שלה כמו Horizon Zero Dawn , Days Gone (שגם במבצע של 50% הנחה) וגם את האוסף Uncharted: Legacy of Thieves. את ההפתעה הגדולה היא שמרה לקרייטוס שעושה את הופעת הבכורה שלו בפלטפורמת המחשב.

Ghostwire: Tokyo | $29.99 (50% הנחה)
פרי יצירתו של שינג'י מיקמי (Shinji Mikami), מעצב משחקים ותיק שעבד שנים תחת חברת קאפקום (Capcom), בסדרת משחקי האימה הפופולרית Resident Evil. בשנת 2010 הוא עזב את קאפקום כדי להקים אולפן חדש בשם Tango Gameworks, שהביא לנו את שני משחקי האימה המעולים The Evil Within. כעת מגיע רגע האמת של ה-IP החדש של האולפן, שלא עוסק בז'אנר האימה, Ghostwire: Tokyo. המשחק הראשון שלו שהוא לא משחק אימה עכשיו בחצי מחיר.

Dying Light 2 | $39.99 (33% הנחה)
כותר המשך למשחק המקורי מ-2015 שנושא את השם Dying Light 2 Stay Human. כמו קודמו, גם כאן מדובר במשחק אימה הישרדות המשלב אלמנטים של משחקים תפקידים (RPG), הכולל עולם פתוח אפוקליפטי שנשלט על-ידי זומבים.

$29.99 Half-Life: Alyx (50% הנחה)

למרות שלא מדובר במשחק המשך ישיר לסדרת המופת Half-Life, וואלב בכל זאת גרמה לכמה מעריצים להתרגש עם ההשקה של כותר ה־VR הגדול הראשון שלה, "Half Life: Alyx". למי שחיכה למחיר הנכון, זה הזמן.

$4.99 Black Mesa (75% הנחה)

ואם כבר בהאף-לייף עסקינן, יש לכם הזדמנות לרכוש את הרימייק הנפלא הצחיר מצחיק למשחק ששוחרר ב-1998 ושינה את פני עולם המשחקים לתמיד, הלא הוא Half Life. עלילתו של Black Mesa זהה לזו של Half-Life, החל מכניסתו של דוקטור פרימן למתקן הסודי בקרקעית האדמה ועד לפני הכניסה ל"עולם הגבול" החייזרי זן (XEN). גולת הכותרת של החידוש הוא כמובן השיפור הגרפי, שכן הוא מבוסס על המנוע Source הנהדר של וואלב וניכר שיפור עצום בגרפיקה לעומת המשחק המקורי (שפותח על גבי המנוע GoldSource שפותח על ידי וואלב ומהווה מודיפיקציה רחבה למנוע Quak).

Monster Hunter Rise | $30.59 (49% הנחה)
משחק ציד המפלצות הכי נגיש של חברת קפקום (Capcom) ובחצי מחיר אתם יכולחים לקבל אקשן טהור.

No Man's Sky | $29.99 (50% הנחה)

כמה תלאות עבר הפיתוח של המשחק הכל כך שאפתני הזה No Man's Sky. במקור היה אמור לראות אור לפני סוף שנת 2015, אך נדחה ל־21 ביוני 2016, ובדקה התשעים המפתחת דחתה אותו שוב עד שהצליח להזדהב באותה שנה אחרי (לא באמת) שגיימרים שלחו מסרים מאיימים ברשת. די לחפור! מה הסיפור של המשחק הזה אחי?

אז במילים פשוטות, זה משחק הישרדות בעולם חללי ופתוח הבנוי סביב ארבעה אלמנטים עיקריים: חקר, הישרדות, לחימה ומסחר. שחקנים חופשיים להופיע במכלול של יקומי עולם פתוח שנוצרו באופן פרוצדורלי, הכוללים למעלה מ-18 קווינטיליון כוכבי לכת. באמצעות מערכת היצירה הפרוצדורלית של המשחק, לכוכבי הלכת יש מערכות אקולוגיות משלהם עם צורות ייחודיות של חי וצומח, ומינים זרים שונים עשויים לערב את השחקן בלחימה או במסחר בתוך מערכות פלנטריות (וויקיפדיה, סיכמו את זה יפה). שחקנים מתקדמים במשחק על ידי כריית משאבים לכוח ושיפור הציוד שלהם, קנייה ומכירה של משאבים באמצעות קרדיטים שנצברו על ידי תיעוד החי והצומח, בניית בסיסים פלנטריים והרחבת ציי חלל, או אחר העלילה הכוללת של המשחק על ידי חיפוש התעלומה סביב הישות הידועה בשם האטלס.

Hitman 3 | $23.99 (60% הנחה)
היטמן 3 הוא הפרק האחרון של אחד ממשחקי ההתגנבות הטובים ביותר שנוצרו אי פעם, וכעת הוא נמכר במחיר הנמוך ביותר שלו אי פעם בסטים. אם אתם חדשים בסדרה הזו, חבילת HITMAN Trilogy שמכילה את שלושת המשחקים נמכרת גם כן בהנחה של 60%.

Tiny Tina's Wonderlands $47.99 (20% הנחה)
Tiny Tina's Wonderlands, או בתרגום לעברית, "ארץ הפלאות טינה הקטנטונת של טינה" הוא משחק הספין-אוף של Borderlands ומיועד בעיקר לחובבי הקמפיין שבחבורה. המשחק בנוי לשחקן יחיד, אבל יש גם אפשרות לשחק עם חברים במצב קו-אופ (co-op).

Cyberpunk 2077 $35.99 (50% הנחה)

למרות השקה בעייתית שהמחישה כראוי את המשפט- כגודל הציפייה כך גודל האכזבה,  Cyberpunk 2077 השתפר עם הזמן ומכר למעלה מ-18 מיליון עותקים נכון לסוף רבעון ראשון של 2022. כרגע Cyberpunk 2077 נמצא במחיר שאולי כדאי לכם לשקול לנסות אותו, משופר וזול יותר.

סייברפאנק 2077 – עכשיו זול יותר ומשופר יותר

Mafia: Definitive Edition $16 (60% הנחה)
Mafia: Definitive Edition הוא משחק פעולה-הרפתקאות משנת 2020 (ביקורת שלנו כאן) והוא גרסה מחודשת למשחק הווידאו מאפיה משנת 2002, והפרק המרכזי והרביעי בסדרת המאפיה. עכשיו בהנחה גדולה של 60%.

Death Stranding: Director's Cut | $27.99 (30% הנחה)

אם כבר הזכרנו את קוג'ימה, אז זה המשחק הגדול האחרון שלו ובגרסה מיוחדת שמגיעה עם שלל בונוסים. Death Stranding הוא משחק הישרדות בכיכובו של נורמן רידוס, השחקן שמגלם את הדמות הראשית במשחק שמוכר לרובכם כדאריל דיקסון מ"המתים המהלכים",. גם מאדס מיקלסן (קאסיליוס בשבילכם), הנבל הראשי מד”ר סטריינג’ שידוע גם בזכות הופעתו המשכנעת כחניבעל בסדרה המפורסמת מופיע כאן.

Rust | $19.99 (50% הנחה)
Rust (חלודה בתרגום חופשי) הוא משחק הישרדות מרובה משתתפים שעדיין זוכה לפופולריות עד היום בזכות העדכונים העקביים של המפתחת. המשחק פותח על ידי אולפני Facepunch ושוחרר לראשונה בגישה מוקדמת בדצמבר 2013 וקיבל את השחרור המלא בפברואר 2018. המשחק נוצר כסוג של שיבוט של DayZ (גם DayZ בהנחה של 40%), מוד פופולרי עבור ARMA 2, עם מאפייני יצירה הדומים לאלה שבמשחק הפופולארי מיינקראפט (Minecraft).

Halo: The Master Chief Collection | $18.99 (50% הנחה)

היה הייתה תקופה, בתחילת העשור הקודם ששחקני PC חלמו בסתר ליבם שיום אחד תגיע למחשב האישי סדרת HALO. סדרת משחקי היריות מגוף ראשון המאוד מצליחה של מיקרוסופט. בשנת 2019 זה קרה ומיקרוסופט הכריזה במפתיע ש-"Halo: The Master Chief Collection", האוסף ששוחרר ב-2016, יגיע גם למחשב וכולל בונוס של המשחק Halo: Reach (שלא נכלל באוסף המקורי), כלומר כל המשחקים בסדרה ועד למשחק האחרון דאז Halo 5: Guardians (האחרון כיום הוא Halo Infinite).

אבל, מה שהיה מלהיב ומרגש לפני עשור, כבר לא מרגש היום, וההשקה של האוסף ל-PC נחלה הצלחה אך לא כזאת שתירסם על גבי ההיסטוריה. ובכל זאת, סדרת משחקי יריות מהנה ומוצלחת מבית מיקרוסופט בהנחה גדולה, שווה לנסות.

Devil May Cry 5 | $9.89 (67% הנחה)
Devil May Cry 5
הוא משחק פעולה-הרפתקאות משנת 2019 שפותח והופץ על ידי קפקום. זהו הפרק השישי והמרכזי בסדרה בו שובו המנצח של דנטה מוכתר בתור נסיך הכתר של משחקי הפעולה.

 Alien Isolation | $9.99 (75% הנחה)

לחובבי משחקי האימה, הפרק הבא בסדרת הנוסע השמיני (ביקורת שלנו כאן) הצליח לכפר על הזוועות של המשחק משנת 2013 , שנחשב לכותר הכי גרוע והכי מאכזב בסדרה. המשחק מתרחש 15 שנים לאחר אירועי הסרט "הנוסע השמיני"( Alien) משנת 1979, ועוקב אחר המהנדסת אמנדה ריפלי, בתה של גיבורת החייזרים אלן ריפלי, שמנסה לפענח את היעלמותה של אמה על סיפון תחנת החלל סבסטופול. המשחק שם דגש על אלמנטים של התגנבות ואימה הישרדותית, מה שמבטיח לכם אקשן לצד דרמות חשוכות.

 The Witcher 3  | $7.49 (80% הנחה)

מה לא נכתב על אחד המשחקים המצליחים של העשור הקודם, The Witcher 3 ׁ(ביקורת למשחק כאן), משחק עטור הפרסים, שמכר למעלה מ-40 מיליון יחידות ברחבי העולם מאז שיצא לראשונה בשנת 2015 נמכר עכשיו בהנחה של 80%. סדרת Witcher זכתה גם לסדרה מצליחה בנטפליקס, וחצתה למעלה מ-65 מיליון עותקים ברחבי העולם. חברת הפיתוח של המשחק עובדת על משחק Witcher חדש המבוסס על Unreal Engine 5, וממשיכה לעבוד על הבאת The Witcher 3 לקונסולות מהדור החדש.

Metal Gear Solid 5 | $4.99 (75% הנחה)

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (ביקורת שלנו כאן) הוא יצירתו האחרונה של הידאו קוג'ימה בסדרת מטאל גיר הנחשבת לאחת הגדולות והמרהיבות בסדרה. העלילה של "The Phantom Pain" ממשיכה את זו של הפרולוג למשחק "גראונד זירוס" (שממשיך את המשחק Peace Walker) שהיווה הקדמה לעלילה, אך בעיקר הדגמה למנוע הגרפי המדהים שיצר קוג'ימה, הנקרא FOX. במחיר הזה, אם מעולם לא שיחקתם בו, רוצו לעשות זאת כי סנייק צריך אתכם!.

Dishonored 2 | $5.99 (80% הנחה)

ב-2012 יצא Dishonored, המשחק הראשון בסדרה ששינה כללי משחקי התגנבות והפך לסוג של מודל לחיקוי. המשחק השני בסדרה, Dishonored 2 שוחרר בסוף 2016 (ביקורת שלנו כאן) ועשה את כל מה שהמשחק הראשון הצליח לעשות, רק יפה יותר ומלוטש יותר.

Dragon's Dogma: Dark Arisen | $4.79 (84% הנחה)
הנחה מרשימה למשחקים התפקידים (RPG) פנטזיה הנהדר הזה ששוחרר למחשב בשנת 2016. המשחק מתרחש בעולם פתוח ענק ושחקנים יוצאים להרפתקה בעולם עשיר וחי עם שלושה מלווים בינה מלאכותית, המכונה Pawns.

Titanfall 2 | $4.79 (84% הנחה)
אחד ממשחקי היריות (FPS) המצליחים של העשור האחרון, משחק המשך למשחק טייטנפול הראשון, הלא הוא Titanfall 2 (ביקורת שלנו כאן). למרות שמדובר במשחק ישן באופן יחסי (2016), הוא זה שסלל את הדרך ועליו מבוסס משחק הבאטל רויאל הסופר פופולארי APEX. יש לו קמפיין קצרצר ובעיקר מצב מולטיפלייר שדי מזכיר את סדרת משחקי קול אוף דיוטי. בכל זאת, מדובר באלו שיצרו את סדרת COD מלכתחילה.

Deus Ex | $0.97 (86% הנחה)
אם כבר משחקים בשקלים בודדים, אז יש כאן מבצע על משחק שכמעט לא זקוק להיכרות, Deus Ex השפיע על ז'אנרים שלמים אחריו ונחשב לאחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה. מדובר במשחק תפקידים משנת 2000 המתרחש בעולם דיסטופי בנושא סייבר-פאנק בשנת 2052, המשחק עוקב אחר JC Denton, סוכן של הסוכנות הבדיונית של הקואליציה למלחמה בטרור של האומות המאוחדות (UNATCO), אשר זוכה ליכולות על-אנושיות על ידי ננוטכנולוגיה, כאשר הוא יוצא להילחם בעוינות כוחות בעולם הרוס על ידי אי שוויון ומגיפה קטלנית. במחיר של פחות מטילון בסופר, מומלץ.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות