דיווח: ספין אוף למשחק מיינקראפט נמצא בפיתוח

בצל העדכון הגדול החדש (1.19) ולפי הדיווחים, ספין-אוף של משחק אסטרטגיה בסדרת Minecraft נמצא בפיתוח בסטודיו Minecraft Dungeons

משחק ספין-אוף אסטרטגי למיינקראפט (Minecraft RTS) נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים, כך לפי עורך Giant Bomb לשעבר, ג'ף גרסטמן. בשידור חי ששודר לאחרונה, חשף ג'ף גרסטמן: "יש משחק Minecraft חדש בפיתוח." משחק הספין-אוף הוא לכאורה משחק אסטרטגיה בזמן אמת (RTS), ולפי גרסטמן, מיקרוסופט בוחנת כעת את הכותר שלא הוכרז תחת שם קוד.

לא ברור מתי מיקרוסופט מתכננת לחשוף את המשחק המשוער הזה אבל גרסטמן מזכיר שהוא נמצא בפיתוח מוקדם בגלל כמה צילומי מסך לא גמורים שהם הציגו. גרסטמן גם אומר ששחקנים ישתלטו על "Steve-esque unit" בספין-אוף של Minecraft RTS ויזמינו יחידות מסביב למגרש במשחק ממבט מגוף שלישי.

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על איזה משחק ספין-אוף של Minecraft. בספטמבר 2021, האתר הפופולרי Windows Central  חשף שהוא יודע על לא אחד אלא שני "פרויקטים חדשים לגמרי" ששניהם אינם מבוכים של מיינקראפט.

העדכון "הפרוע" Minecraft 1.19

במקביל, שחררה מיקרוסופט עדכון חדש למיינקראפט (1.19) בו תוכלו לחוות את המשחק ב"אור חדש לגמרי – או בחושך". תוכלו להתחמק מהסוהר בחושך או לחקור את הביצות יחד עם צפרדעים וראשנים.

תוכלו לבקש ממריץ לאסוף אספקה לסירה שלכם, לבנות באמצעות גולגולת, בוץ ועץ מנגרובים. העדכון הפרוע (Minecraft 1.19) זמין מאתמול ה-7 ביוני להורדה ב-Minecraft: Bedrock Edition ב-Xbox, PlayStation, Nintendo Switch, iOS, Android ו-Windows – ו-Minecraft: Java Edition ב-Windows, macOS ו-Linux.

מקור: Resetera


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות