רשמי: "Horizon 2074" הוא שמה של סדרת הטלוויזיה המבוססת על סדרת המשחקים

השם "Horizon 2074" אושר בשקט באמצעות רישום באתר קנדי, והצילומים כבר החלו

כפי שדווח לראשונה על ידי ג'ף גראב באמצעות ציוץ בטוויטר, אתר גילדת הבמאי של קנדה (Director's Guild of Canada) עדכן זה עתה את האתר שלו לרישום "Horizon 2074" ככזה המצולם באזור (קנדה) בשלב מסוים בעתיד.

הרישום החדש באתר גם חושף 27 חברי צוות בסך הכל עבור Horizon 2074, כולל עוזרי במאי שעבדו בעבר על The Boys, What We Do in the Shadows, ו-Star Trek Discovery, כמו גם כמה מנהלים אמנותיים שזכו לקרדיט על הסדרה אקדמיית המטריה.

החדשות האלה רק מאשרות שסדרת טלוויזיה המבוססת על סדרת הורייזן (הכוללת שני משחקים בלבד- Horizon Forbidden West והראשון-Horizon: Zero Dawn) נמצאת בעבודה והצילומים החלו. אין שום אינדיקציה מתי Horizon 2074 יצולם באונטריו, קנדה, וגם אין פרטים על מה התוכנית תתמקד. כרגע, כל מה שעלינו ללכת הוא הדיווח הקודם של גראב, שטען שתוכנית הטלוויזיה תתמקד בנפילתם של ה-"Old Ones", לפני אירועי שני המשחקים.

גם הקלאסיקה של Naughty Dog בדרך למסך הקטן

מוקדם יותר השנה במאי, סוני הכריזה לראשונה על העיבוד של Horizon TV וחשפה שהוא ישודר באופן בלעדי לנטפליקס. בנוסף, סוני הודיעה גם על עיבוד של God of War לטלוויזיה עבור אמזון פריים. גם סדרת Gran Turismo בדרך לטלוויזיה, למרות שלא נחשף לאיזו רשת או שירות סטרימינג התוכנית החדשה תפנה וכל זאת לצד תוכנית הטלוויזיה The Last of Us, שסיימה את הצילומים בתחילת החודש ביוני.

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות