משחקי PS Plus החינמיים לחודש יוני כוללים את God of War

המסע האחרון של קרייטוס מגיע בחינם למנויי 'פלייסטיישן פלוס'

סוני חשפה את משחקי ה-PlayStation Plus החינמיים לחודש יוני, בראשם אחד המשחקים הטובים ביותר בכל הזמנים ששוחררו לקונסולת הPS4, מדובר כמובן במשחק God of War (2018).

החל מה-7 ביוני, תוכלו לשחק בחינם ב- God of War האחרון, או בקרב האנימה Naruto to Boruto: Shinobi Striker, וגם ב-Smash Bros-Brawl בהשראת Nickelodeon All-Star Brawl. כל שלושת המשחקים יהיו זמינים עד ה-4 ביולי. (זוהי גם תזכורת והזדמנות האחרונה שלכם לאסוף את משחקי חודש מאי – FIFA 22, Tribes of Midgard ו-Ccurse of the Dead Gods – לפני ה-6 ביוני).

יוני יציין את החודש הראשון שבו ה-PS Plus החדש זמין ברחבי העולם, אחרי שדרגות ה-Extra ו-Premium הגיעו לארה"ב ב-13 ביוני ולאירופה ב-22 ביוני. כל התכונות הנוכחיות של PS Plus עדיין יהיו זמינות באותו מחיר דרך ה-PS פלוס Essentials tier.

God of War לא מצריך היכרות מקדימה כי אין אחד שלא מכיר, אפילו שחקני PC. ההכללה של משחק אהוב שכזה היא כנראה מאמץ לקדם מחדש את תכנית המנויים החדשה של PS Plus. למרות שמדובר במשחק PS4, הוא קיבל פאץ' בשנה שעברה עם שלל שדרוגים ל-PS5 לביצועי 60 FPS ברזולוציית 4K. זה זמן מצוין להתרענן עם המשחק המצוין הזה לפני השקת הכותר הבא בסדרה- God of War Ragnarok.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות