מהיום אפשר להוריד את Fall Guys (פול גייז) בחינם, אפילו לאקסבוקס ולסוויץ'

Free For All: פול גייז, משחק הבאטל רויאל הפופולארי הופך למשחק חינמי ל-box, PlayStation, Switch וגם ל- PC עם תמיכה בקרוספליי

פול גייז, או בשמו המלא Fall Guys: Ultimate Knockout, שהושק ב-2020, הופך למשחק חינמי, כך הודיעה המפתחת Mediatonic ביום שני. המשחק גם יעשה את הופעת הבכורה המיוחלת שלו בפלטפורמות חדשות, כולל קונסולות Nintendo Switch ו-Xbox, ובחנות Epic Games.

כל הגרסאות של המשחק (Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Windows PC, Xbox One ו-Xbox Series X) יתמכו ב-Cross-Play והתקדמות צולבת, תוך שימוש בשירותים המקוונים של Epic Games. המשחק Fall Guys במקור היה צפוי להגיע ל-Switch ו-Xbox בקיץ 2021, אבל הגרסאות הללו התעכבו כדי ש-Mediatonic תוכל להוסיף תכונות של משחק צולב.

המעבר של Fall Guys למודל חינם למשחק יתבצע במקביל לעונה חדשה, שכותרתה Free For All, שתכלול אתגרים ותגמולים חדשים, אירועים ומיקומים חדשים, "עדכונים מרכזיים למערכות ההתקדמות של המשחק", וגרסה חדשה של מטבע במשחק: Show-Bucks.

שחקנים יכולים לרכוש כרטיס עונה של Fall Guys עם Show-Bucks, אבל יהיה גם מסלול התקדמות חינמי. יוצרי Fall Guys: Ultimate Knockout שלא מפסיקים לעדכן את המשחק ולהוסיף לו תכנים, כולל כל החידושים לעונה השלישית – Winter Knockout, ממשיכים לתמוך במשחק בצורה מרשימה.

שחקנים קיימים, כאלה ששילמו עבור Fall Guys מחיר מלא- יקבלו בונוסים (קוסמטיים) בחינם בחבילת Legacy Pack ואת כרטיס הכניסה לעונת Free For All עבור השקעה מוקדמת בסתיו.

Fall Guys: Ultimate Knockout זמין כעת במחשב באמצעות סטים ואפיק גיימס, וגם ל- PS4 ,PS5, Xbox Series X | S ו- Xbox One, נינטנדו סוויץ (Switch).

כל הלינקים להורדה נמצאים כאן.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שולם

אפשר להוציא בבקשה פול גייז למחשב