Diablo IV יושק ב- 2023 למחשב ולקונסולות ותמיכה בקרוספליי

חוזרים לשערי הגיהנום ברביעית: המשחק הבא בסדרת דיאבלו (4) ישוחרר בשנה הבאה ותוכלו לשחק עם חברים בקונסולה ובמחשב

היום, הודיעה חברת אקטיביז'ן (Activision Blizzard) ש-Diablo IV יושק ב-2023 למחשב האישי, פלייסטיישן 4, פלייסטיישן 5, Xbox One ו-Xbox Series S|X עם תמיכה בקרוספליי והתקדמות בכל הפלטפורמות.

מייק יבארה, נשיא Blizzard Entertainment, אמר:

אנחנו לא יכולים לחכות לפתוח את שערי הגיהנום בשנה הבאה – הצוות המוכשר מאחורי דיאבלו IV שם את המשחק במקום הראשון בכל מה שהם עושים, והם בנו את החזון הגדול והשאפתני ביותר של Sanctuary עד כה. העולם רחב הידיים הזה שואב עמוק מהבאר האפלה של 25 שנות ההיסטוריה של הזכיינית ותוכנן סביב הפילוסופיה של בחירת שחקנים, ומציע הרפתקה שלא דומה לשום דבר שחקני דיאבלו חוו בעבר.

במסגרת ההודעה הרשמית באירוע של מיקרוסופט (שבבעלותה אקטיביז'ן) היא סיפקה חדשות נפלאות גם למעריצי אוברוואטץ' וגם שוחרר טריילר חדש לדיאבלו 4:

 Diablo 4 היה אמור להשתחרר בשנה שעברה אבל נדחה ביחד עם המשחק Overwatch 2 לזמן לא ידוע. שני המשחקים הללו הוכרזו עוד ב-BlizzCon 2019.

העלילה של המשחק החדש תיקח אותנו עשרות שנים אחרי Diablo III: Reaper of Souls אך העולם נותר נגוע בכוח מרושע ומשחית. ועכשיו לילית, בת השנאה, נולדה מחדש בעולם בני התמותה והיא נחושה לשלוט על המקדש פעם נוספת.

מלבד הקלאסים המוכרים Barbarian, Sorceress, Rogue, ו- Druid, מצטרף גם Necromancer האגדי, הדמות החמישית שתוכלו לשחק. שחקנים יוכלו להשתמש בספר המתים של ה-Necromancer, יכולת חדשה לגמרי עבור , המאפשרת להם לשלוט בשדה הקרב עם התאמה אישית עמוקה יותר של צבא המתים שלהם מאי פעם.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות