שבועיים לאחר ההשקה, Diablo Immortal מסתמן כהצלחה

לפי הדיווחים, Diablo Immortal הרוויח 24 מיליון דולר מאז השחרור שלו בתחילת החודש

לפי נתוני AppMagic שהגיעו לידי Pocket Gamer, מאז יציאתו ב-2 ביוני למובייל, המשחק הורד כמעט 8.5 מיליון פעמים ושחקנים הוציאו 24 מיליון דולר על עסקאות במשחק. לצורך השוואה, Hearthstone, משחק המובייל היחיד של בליזארד שבשיאו הכניס 20 מיליון דולר בחודש, הרוויח כ-5 מיליון דולר בחודש מאי.

ההכנסות מתחלקות כמעט שווה בשווה בין חנות האפליקציות של אפל לאנדרואיד, עם 13 מיליון דולר ו-11.3 מיליון דולר שהושגו דרך החנויות בהתאמה. בחלוקה לפי אזור, יפן היוותה 8% מסך ההוצאות, גרמניה 6% וקנדה 3%, כאשר ארה"ב (43%) וקוריאה (23%) היוו את רוב הכסף שהוצא. המשחק אינו זמין כעת בבלגיה או בהולנד בגלל השימוש של המשחק בקופסאות שלל.

בעוד שמיקרוטרנזקציות הן נקודה כואבת אצל שחקנים רבים ב-Immortal, בעיה נוספת הועלתה מצד שחקני המחשב- PC. המשחק עובד ב- PC בצורה טובה, אך שחקנים דיווחו בפורום של בליזארד שהוא נראה ומרגיש כמו 'פורט מהנייד' ונחשב בעיני חלק מהשחקנים למאמץ נמוך מצד בליזארד, הטענות העיקריות נוגעות גם לשליטה במשחק (מקלדת+עכבר).

מנהל הזיכיון של דיאבלו, רוד פרגוסון, אמר לאחרונה שדיאבלו הרביעי יכלול מערך שונה של מערכות מונטיזציה מאשר Immortal. "כדי להיות ברור, D4 הוא משחק במחיר מלא שנבנה עבור קהלי PC/PS/Xbox", צייץ בטוויטר לאחר ההצגה האחרונה של המשחק במצגת הקיץ האחרונה של מיקרוסופט.

לינקים להורדת המשחק ל-PC | iOS | אנדרואיד

מקורות:  AppMagic,  Pocket Gamer ויאהו


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות