"The Day Before" לא יגיע השנה, נדחה ל-2023

"היום שלפני", המשחק המצופה ביותר השנה על פי שחקנים בסטים, נדחה למרץ בשנה הבאה

The Day Before, ה-MMO ההישרדותי בעולם הפתוח שנראה כמו הכלאה בין The Division ל-The Last of Us, נדחה לשנת 2023 עקב המעבר ל-Unreal Engine 5. המפתחת Fntastic, שתכננה לשחרר אותו במקור ב-21 ביוני השנה, חשפה את המעבר ל-Unreal Engine 5 ואת העיכוב לאתר IGN באמצעות הצהרה.

https://www.youtube.com/watch?v=AI0k1V0t_SI&ab_channel=FNTASTIC

"מיליוני אנשים הוסיפו את The Day Before לרשימת המשאלות שלהם", מה שהפך את The Day Before לאחד המשחקים המצופים ביותר בעולם, נכתב בהצהרה.

מרגישים ומבינים את האחריות הגדולה איתה אנו מתמודדים, עם הכרת תודה עצומה בליבנו, שמחנו להודיע ​​כי The Day Before עובר לטכנולוגיית Unreal Engine 5 החדשה! המעבר למנוע עולמות פתוחים מתקדם ומותאם יותר, יעשה המשחק של The Day Before פנטסטי אפילו יותר. בהקשר זה, אנו מודיעים שתאריך השחרור החדש של המשחק יהיה 1 במרץ 2023.

מאז ההכרזה על המשחק בינואר 2021, The Day Before הפך למשחק המבוקש ביותר ב-Steam ואחריו Hollow Knight: Silksong, Party Animals, Starfield, ו-Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 שעדיין נמצא בטבלה למרות שהוא מתעכב "ללא הגבלת זמן. ."

מה הסיפור של The Day Before ?

The Day Before הוא משחק הישרדות MMO בעולם פתוח המתרחש באמריקה שלאחר המגפה. זומבים נגועים הרעבים לבשר חי מסתובבים במקום, וניצולים הורגים זה את זה בגלל מזון, נשק ומכוניות. במשחק תתעוררו לבד "בעולם שאתם כבר לא זוכרים" ותצאו למצוא תשובות ולאסוף משאבים שאתם צריכים כדי לשרוד עוד יום.

The Day Before, נראה כמו The Division אבל עשוי להפתיע

כדי לשרוד, תשתמשו בנשק מציאותי נגד הזומבים ונגד שחקנים אחרים. יהיה לכם מד טמפרטורה, מד צמא ועוד שיעזרו לכם לעקוב אחר התמותה שלך בזמן שאתם מסתובבים וחוקרים את העולם.

גרפיקה נוצצת ודרישות מערכת

בינואר השנה קיבלנו סרטון שמדגים את הגרפיקה המרשימה של המשחק ברזולוציית 4K, באמצעות שימוש בכרטיסי המסך מסדרת RTX (סדרה 30 ולא 40 שעדיין לא הוכרזה רשמית) מבית NVIDIA, עם הגדרות כמו Deep Learning Super Sampling (DLSS), וכמובן Ray Tracing.

דרישות המערכת של המשחק כבר פורסמו, אך ייתכן כי נקבל עדכון לגביהן אחרי המעבר למנוע החדש:

דרישות מינימוםדרישות מומלצות
מערכת הפעלהWindows® 10 64bit, Windows® 8.1 64bitWindows® 10 64bit
מעבדIntel Core i5-4430 / AMD FX-6300Intel Core i5-6600K / AMD Ryzen 5 1600
כרטיס מסךNVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GBNVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 580 4GB
זיכרון פנימי RAM10GB16GB
שטח אחסון75GB75GB

The Day Before ישוחרר ב-1 במרץ, 2023 ל-Xbox Series X | S, PS5  וכמובן למחשב האישי (PC).

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות