הוכרז: "Star Wars Jedi: Survivor" יגיע לPC, PS5- XSX ב- 2023

הכותר הבא בסדרת מלחמת הכוכבים הוכרז רשמית עם טיזר בכורה

כבר זמן רב שצצות שמועות על כותר המשך ל-Star Wars Jedi: Fallen Order, וכעת זה כבר רשמי. במהלך "חגיגת מלחמת הכוכבים" (Star Wars Celebration) אושר כי המשחק Star Wars Jedi: Survivor יוצא כבר ב-2023. המשחק יפותח שוב על ידי Respawn Entertainment, החברה שאחראית גם על הפיתוח של  Apex Legends, טייטנפול ומשחק ה-VR האחרון Medal of Honor: Above and Beyond.

טריילר הטיזר הראשון ל-Star Wars Jedi: Survivor מציג את שובו של Cal Kestis, ניצול פדאוואן מ-Order 66 במשחק Fallen Order, כמו גם האינקוויזיטור הגדול ומה שנראה כבעל ברית פוטנציאלי מסתורי בטנק בקטה (Bacta tank). המסע הבא של קסטיס בגלקסיית מלחמת הכוכבים מתרחש חמש שנים לאחר אירועי Fallen Order, כאשר קאל – וחברו למסע BD-1 – עדיין נרדפים על ידי האימפריה כאחד הג'דיי האחרונים שנותרו. Jedi: Survivor "ירחיב את הלחימה הדינמית של הסדרה בדרכים חדשות וחדשניות", אמרה EA בהודעה לעיתונות, וקאל "ילמד מיומנויות חדשות וישדרג את הקשר שלו עם הכוח".

"עוד לפני השלמת Jedi: Fallen Order, לצוות שלנו היה חזון איך להמשיך את ההרפתקה עבור קאל, BD והצוות לכותר ההמשך", אמר Stig Asmussen, מנהל המשחק מ- Respawn.

עבור Jedi: Survivor, אנחנו עובדים עם Lucasfilm Games כדי לשמור על המורשת של Jedi: Fallen Order. אנו ממנפים טכנולוגיה מתקדמת כדי ליצור קרב ג'דיי דינמי יותר ומנסים לתת חוויה קולנועית כדי להרחיב את הסיפור של קאל בתקופה שהוא כבר מתבגר ושורד בתקופות האפלות. אנחנו לא יכולים לחכות לחלוק יותר על המשחק בהמשך השנה.

Star Wars Jedi: Survivor ישוחרר בשנת 2023 ל- PC, PS5, וגם XSX.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות