ריי טרייסינג ו-DLSS מגיעים להיטמן 3

משחק ההתגנבות HITMAN 3 זוכה לתמיכה ב-Ray Tracing ו-DLSS+FSR ב-24 במאי

המפתחת IO Interactive חשפה כי שחקני המחשב של "היטמן 3" (HITMAN 3) יכולים לצפות לתוספת של מעקב אחר קרניים (ריי טרייסינג), AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) 1.0 ו-NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) עם תיקון 3.110, שעתיד לצאת ביום שלישי הזה, 24 במאי.

בהתחשב בכך ש-HITMAN 3 כולל את כל השלבים של שני המשחקים הקודמים, מעקב אחר קרניים יוחל על כל המיקומים.

IO Interactive אמרה כי השתקפות וצללים יתחקו אחרי קרניים, לפני שתשתף עם השחקנים את דרישות מערכת מעקב הקרניים וההגדרות המומלצות:

ניתן להפעיל מעקב אחר קרניים מתפריט הגרפיקה תחת אפשרויות בתפריט הראשי של HITMAN 3. כאן תמצאו בוררים נפרדים להפעלת השתקפויות וצללים בעקבות קרינה. כאשר מעקב קרניים מופעל, מופיעות אפשרויות איכות השתקפות וכאן ניתן לשלוט באיכות ההשתקפות. יש להפעיל מעקב אחר קרניים לפני שתתחילו במשימה.

באופן כללי, עבור חומרה בקצה התחתון אנו ממליצים להשתמש באיכות השתקפות נמוכה או בינונית. הורדת איכות ההשתקפות יכולה לשפר מאוד את הביצועים, אך גורמת להשתקפויות עם פחות פרטים וקפיצות מזדמנות של עצמים קטנים.

דרישות חומרה מינימליות הן 8 ג'יגה ראם זיכרון, כרטיסי מסך מסוג NVIDIA GEFORCE RTX 2060 SUPER או AMD Radeon RX 6600 XT ומעבד Intel Core i5 10600K או AMD Ryzen 5 5600X

דרישות חומרה מומלצות הן 16 ג'יגה זיכרון ראם, כרטיסי מסך מסוג NVIDIA GEFORCE RTX 3070 או AMD Radeon RX 6900 XT ומעבד Intel Core i7 10700K or AMD Ryzen 7 5800X

IO Interactive הבטיחה בעבר שמעקב אחר קרניים יתווסף גם לגרסאות ה-Xbox Series X | S של HITMAN 3. עם זאת, אין עדיין חדשות על זמינות התכונה לקונסולות של מיקרוסופט.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות