הכינו את המדים: "Call of Duty: Modern Warfare 2" ישוחרר באוקטובר

אקטיוויז'ן חושפת את תאריך היציאה של הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי "Call of Duty: Modern Warfare II" וזה יקרה ב-28 באוקטובר

למרות שאנחנו רק בחודש מאי, בחברת אקטיוויז'ן שוברים מסורת ארוכת שנים וחושפים בשלב מוקדם את תאריך היציאה של הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי. המשחק החדש שנקרא רשמית "Call of Duty: Modern Warfare II" וישוחרר לצד משחק המשך ל-Call of Duty: Warzone שייקרא ככל הנראה Call of Duty: Warzone 2, יהווה המשך ישיר ל- Modern Warfare מ-2019.

סרטון הטיזר הראשון ל-Modern Warfare II (אין קשר למשחק בעל שם זהה מ-2009 ולכן הוא נקרא MWII) שנמצא כאן למעלה חושף חלק מהדמויות האייקוניות שיחזרו לכותר הבא. ביניהם, הצוות של Task Force 141: קפטן ג'ון פרייס, סיימון "גוסט" ריילי, ג'ון "סופ" מקטאוויש וקייל 'גז' גאריק. בנוסף לדמויות הללו, קיבלנו פנים חדשות בדמות קולונל הכוחות המיוחדים המקסיקנים אלחנדרו ורגאס, שמצטרף גם הוא לצוות.

נראה שלכל אחת מהדמויות יש חלקים מהמפה המקסיקנית מוקרנים על פניה (זהו בבירור מפרץ קליפורניה על פניו של Ghost), ולמרות שאין כרגע מידע על עלילת המשחק, השמועה היא ש"כוח המשימה 141" יילחם הפעם בקרטלי סמים. עוד רומז הטיזר על חשיפה רשמית למשחק ב-8 ביוני, כמה ימים לפני פסטיבל Summer Game Fest של ג'ף קלי.

בחדשות אחרות, האתר צ'רלי אינטל מדווח (באמצעות הטוויטר) כי המהדורה המיוחדת של Call of Duty: Modern Warfare 2 ומידע על הזמנה מוקדמת הודלפה דרך הקבצים של CoD: Vanguard. תהיה מהדורה סטנדרטית, Crossgen Bundle ו-"Vault Edition", ולקינוח משהו מפתיע, למרות רכישת הענק שביצעה מיקרוסופט, שחקני PS4 ו-PS5 עדיין מקבלים גישה מוקדמת לבטא של המשחק.

Call of Duty: Modern Warfare 2 יושק ב-28 באוקטובר. הפלטפורמות טרם אושרו.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נייס!
אבל למה אין איזכור בכתבה על האימפקט הגדול שזה עושה לכל השחקנים הוותיקים שעשו 700+ שעות על המשחק ב2009? (או משהו כזה)
זה היה משחק סופר מצליח ועד היום הוא ובלאק אופס 2 הם אהובי הקהל עד היום.

חחח תאכלס! יש לי יותר מאלף שעות במשחק הזה! איך אני מתגעגע לתקופה הזאת היה טירוףףףף

עכשיו אני רואה שהמשחק MW2 נבחר באתר גיימפרו לקול אוף דיוטי הכי טוב בכל הזמנים- שאפו!!!
10 משחקי קול אוף דיוטי (Call of Duty) הטובים ביותר בכל הזמנים » GamePro | חדשות משחקים